Terug naar overzicht
Dag Suzy,Wij hebben net onze huwelijksreis geboekt naar Bali! Supermooie en romantische locatie met zon, zee, strand en prachtige natuur... Wij kijken er alvast naar uit!Veel plezier met de zoektocht!
Dag Kimberley!Bedankt voor je reactie. Bali is momenteel éen van onze opties, maar we kunnen dus niet kiezen!Veel plezier op je huwelijksreis!
Hey Suzy,Wij hebben net La Réunion en Mauritius geboekt, droom huwelijksbestemming!!Moet je zeker eens overwegen!! Groetjes,Lien
Hey Suzy,Bali kan ik zeker aanraden! Wij zijn vorig jaar naar Bali geweest, dit was juist nadat mijn vriend me ten huwelijk had gevraagd, dus voor ons was het onze verlovingsreis ;-)Maar het kan heel goed zijn dat we terug gaan op huwelijksreis, natuurlijk naar een ander deel, omdat het zo de moeite is!Wij zijn 2 weken geweest en hebben 5 verschillende hotels gedaan, alles was dik in orde! Echt een paradijsje!GroetjesLore
Hey Suzy,
Bali kan ik zeker aanraden! Wij zijn vorig jaar naar Bali geweest, dit was juist nadat mijn vriend me ten huwelijk had gevraagd, dus voor ons was het onze verlovingsreis ;-)
Maar het kan heel goed zijn dat we terug gaan op huwelijksreis, natuurlijk naar een ander deel, omdat het zo de moeite is!
Wij zijn 2 weken geweest en hebben 5 verschillende hotels gedaan, alles was dik in orde! Echt een paradijsje!
Groetjes
Lore