Terug naar overzicht
Beste Romy, ik kom regelmatig in de Kempen werken. Stuur mij gerust je muzikale wensen via info@discovideo.be Mvg Gratis beamer + schermGratis je openingsdans gefilmd Gratis photobooth (zonder prints)https://www.discovideo.be/diensten/dj-discobar/dj-trouw... www.discovideo.be
Hey Romy, Alvast proficiat met jullie trouwplannen... ... en toeval of niet, maar een rasechte kempenaar hier ;-) ... Mocht je willen ga dan zeker eens kijken op mijn website ( www.lable.be ) ongetwijfeld ga je hier wel iets vinden wat je zoekt. Je kan ook rechtstreeks contact opnemen via info@lable.be Laat dan zeker ook je trouwdatum weten, want de data beginnen goed ingevuld te geraken....Veel succes met je zoektocht en misschien tot later.MvgPascal BleyenDiscobar Lablewww.facebook.com/discobar.lable
Beste Romy,Wij hebben een discobar met mooie verlichting. Allemaal top materiaal dat erg goed klinkt. Alle soorten muziek kan gespeeld worden afhankelijk van jullie wensen en uiteraard waarop de mensen reageren op de dansvloer.Bekijk onze website: www.djozzepa.be om een idee te krijgen van de mogelijkheden.Wij hopen dat u ons om een offerte zal vragen.Met vriendelijke groeten,Patrik049610143
Wij hadden dj Silverblue uit beerse. Heel de avond goede ambiance en heel aangename samenwerking. Hij heeft ook onze uplighters geregeld.