Terug naar overzicht
Hey Lien, Proficiat met je verloving en alvast héél veel succes gewenst met de voorbereidingen van jullie dag. Jullie zijn alvast goed op tijd wat betreft de zoektocht naar een dj / discobar ;-)Om je zoektocht wat makkelijker te maken kan je altijd eens gaan kijken op mijn website (www.lable.be ) hier kan je verschillende mogelijkheden bekijken wat we aanbieden van licht, geluid & dj. Ook kan je hier wat verschillende muzieksetjes beluisteren en meer info vinden van hoe discobar Lable werkt en wat ik dus voor jullie kan betekenen. Als dit je dan wat aanstaat wil ik voor jullie vrijblijvend een offerte opstellen waarmee je dan eventueel verder kan voor wat prijzen te vergelijken of een keuze te maken. Ook op Facebook kan je meer foto's vinden indien je dit wenst. Succes met jullie zoektocht!!!MvgPascal BleyenDiscobar Lablewww.lable.be www.facebook.com/Discobar.Lable
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587 ...
Beste Lien,Kijk gerust op fb discobar.discotwentyone, voor een zeer schappelijke prijs, de hele avond muziek en licht, ambiance verzekerd, Groeten,Wim HosteDiscotwentyone
Beste Lien, voor meer info www.djlieven.be en bij elk feest, neem ik de nodige tijd voor een gesprek bij mij thuis. Grts dj Lieven