Terug naar overzicht
niemand hier ervaring mee?
Beste Kim,Wij zijn intussen al bijna 6 jaar getrouwd en ik vond het een fantastische ervaring om daar mijn kleedje te gaan halen. Zeer persoonlijk advies. Aangezien je je kleedje naar eigen wensen kan aanpassen, heb je zeer veel mogelijkheden. Ik raad je zeker aan eens te gaan kijken. Veel succes en groetjes Nathalie
Ik ben 1,5 maand geleden met een goede vriendin hier geweest om haar droomkleed te vinden. We mochten zelf kleedjes uit de winkel kiezen dat ze zou passen en hebben haar droomkleed ook gevonden. Wat ook leuk is, is dat je eindeloos kan combineren. Omdat ze de jurken zelf maken, kan je bv zeggen: dit lijfje met deze rok en dit accent wil ik in deze kleur. En de jurken zijn ook heel budgetvriendelijk. Ze kosten max. 999 euro.Voor ons en voor mijn vriendin was het een leuke ervaring en de verkoopster was ook heel vriendelijk en luisterde naar wat ze zei. Dus ik kan het je zeker aanraden
hoiheb mijn jurk gekoch bij Youniek in Turnhout.super winkel, heel vriendelijke mensen, een goede ervaring van mij.zeker aanraden.mvg
Mijn jurk gekocht daar en het is zeker een aanrader. Ik verkoop mijn eigen jurk ook terug via 2dehands.be als je interesse zou hebben.
Hallo kim,Youniek is zeker een aanrader.Vriendelijk,geduldig en absoluut niet pusherig.Ik was bij hen met mijn dochter,Eerst waren wij bij het bruidsparadijs te Antwerpen,daar was het wel even anders.Een aanrader dus,alles kan.Vonneke.
Ik heb mijn jurk ook gekocht bij Youniek. Zowel de man als de vrouw zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Ze helpen je goed verder en geven het juiste en eerlijke advies waar nodig. Ik heb nog enkele aanpassingen aan de jurk gevraagd en deze waren perfect uitgevoerd zoals ik het in gedachten had. Zaterdag is mijn grote dag, met mijn jurk van Youniek, ik zou de winkel zeker aanraden!
Ik heb mijn jurk ook gekocht bij Youniek. Zowel de man als de vrouw zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Ze helpen je goed verder en geven het juiste en eerlijke advies waar nodig. Ik heb nog enkele aanpassingen aan de jurk gevraagd en deze waren perfect uitgevoerd zoals ik het in gedachten had.
Zaterdag is mijn grote dag, met mijn jurk van Youniek, ik zou de winkel zeker aanraden!