Terug naar overzicht
Hallo,
Mijn vriend en ik gaan trouwen 9-9-2017. We zijn op zoek naar een plaats waar we onze ceremonie kunnen vieren, het liefst buiten.
Ik had in achel een leuke boomgaard gevonden waar dit mogelijk was die ideaal was, maar het was natuurlijk volzet. http://wijndomein-deoudehoeve.eu/
Heeft iemand nog andere ideën?
Alvast bedankt!
Hallo! Leuk om te lezen dat er nog iemand uit de omgeving in dezelfde periode als ons trouwt :-) Helaas kan ik je niet direct verder helpen... Ik dacht ook meteen aan het wijndomein in Achel! Misschien zijn er wel B&B's in de buurt die hier voor open staan? Wij houden de ceremonie in onze tuin. Veel succes!
Hoe hebben jullie dat geregeld om de ceremonie in eigen tuin te doen? We hebben hier ook een tijd over getwijfeld om dit te doen.
We moeten het nog allemaal regelen, maar hoe we het in ons hoofd hebben: we lenen (of huren) klapstoelen en statafeltjes en vragen aan vrienden of buren om deze 's ochtends klaar te zetten zoals wij het wensen, net zoals de aankleding en decoratie (kaarsjes, bloemetjes...). Het makkelijkste lijkt mij als ik enkele weken op voorhand al eens alles klaar zet, en zij dan even komen kijken (of ik neem foto's van de 'opstelling'). Als het minder mooi weer is, hebben we gelukkig een grote veranda. Als het echt heel slecht regenweer is (wat we enkele dagen op voorhand wel zullen weten, hoop ik), dan kunnen we alles nog laten doorgaan in onze feestzaal... Waarom zijn jullie van het idee afgestapt, als ik vragen mag? :-)