Terug naar overzicht
Wij wilden ook 'andere' trouwringen en zijn via een beurs nu op de website van Hein Vera terecht gekomen. Hij werkt met alle soorten edelstalen en ook met andere niet-standaard materialen. Wij gaan bij hem onze ringen laten maken. Zijn website en Facebook hebben wel wat voorbeelden. Voor ons helemaal niet bij de deur maar voor jullie misschien wel ;) https://www.facebook.com/Hein-Vera-Juweelontwerper-2960...
Ja, wij hebben hem ook gezien op de trouwbeurs en zijn stijl vonden we ook zeer mooi. Hebben jullie al geweest? Een idee van de prijzen?
Nog niet geweest maar op zijn Facebook staan bij verschillende modellen wel prijzen. Ik vond die zeer doenbaar, in vergelijking met de andere dingen die ik al gezien heb
ik ben net gaan kijken op Facebook en zijn website maar kon jammer genoeg geen prijzen vinden....
Wij zijn onze trouwringen daar gaan bestellen ondertussen. Heel tevreden van de service. Wij betalen 1024€, maar daar zit nog een 'ontwerp kost' bij omdat hij ons logo digitaal gaat uitwerken (150) en dan zitten er ook 6 diamantjes in 1 van de ringen. Mijn verloofde zijn ring was slechts 400.