Terug naar overzicht
Waarschijnlijk is er wel iemand vrij voor je Bart.Mail je muzikale wensen naar info@discovideo.bemvg www.discovideo.be
Hey Bart, Proficiat met jullie huwelijksplannen. Ik ben alleszins nog vrij die datum en de microfoon ligt doorgaans ver weg van mijn draaitafel. Mail gerust naar info@Lable.be of kijk eens op www.lable.be Ongetwijfeld kan ik jullie verder helpen indien nodig!SuccesPascal Bleyenwww.facebook.com/Discobar.Lable
Dag Bart,Je hebt gelijk om je er zorgen over te maken. Er bestaan nog meer DJ's dan je denkt die constant kletsen doorheen de platen, zelfs meezingen. Grote ego's waarschijnlijk :-)De professionele DJ weet dat dit al jarenlang not done is. Een occasionele aanporring moet nog kunnen zolang het maar niet verveelt. Aankondigingen moeten uiteraard wel duidelijk gebeuren, het aanwezige volk moet weten wat er staat te gebeuren. Intrede, opening dessert, openingsdans enz... Onze website vertelt meer over onze DJ diensten. Een persoonlijke vrijblijvende babbel kan steeds geregeld worden!Partygreets!DJ Dirkwww.db-allmusic.be
Dag Bart,Je hebt gelijk om je er zorgen over te maken. Er bestaan nog meer DJ's dan je denkt die constant kletsen doorheen de platen, zelfs meezingen. Grote ego's waarschijnlijk :-)De professionele DJ weet dat dit al jarenlang not done is. Een occasionele aanporring moet nog kunnen zolang het maar niet verveelt. Aankondigingen moeten uiteraard wel duidelijk gebeuren, het aanwezige volk moet weten wat er staat te gebeuren. Intrede, opening dessert, openingsdans enz...
Onze website vertelt meer over onze DJ diensten. Een persoonlijke vrijblijvende babbel kan steeds geregeld worden!
Partygreets!DJ Dirkwww.db-allmusic.be
DJ Cedric van Studio Happy Music!
hey wij zijn nog vrij voor u feest stuur geust al u muziekkale wensen door naar discobar ambi of bezoek onze website www info@dj-oostende .be of 0485/14 45 21 mvg