Terug naar overzicht
Wij wilden ook iets 'moderners' en zijn uiteindelijk gegaan voor La Source in Westerlo, dat is op 45 minuten van Leuven. Ze hebben wel een terras buiten maar geen tuin... Dat was voor ons niet erg want wij trouwen in Oktober.Veel succes met de zoektocht!
Hey,Wij trouwen in de Faculty Club in Leuven. Prachtige locatie. iets meer klassiek maar oh zo mooi. Het heeft een grote binnenkoer voor bv de receptie en een grote danszaal. Is wel wat aan de duurdere kant...ik weet je budget natuurlijk niet. Zeer vriendelijke mensen.
Wij trouwen bij verbeke foundation. Zeker eens bekijken! :)
Zit je in een hogere prijsklasse bij Verbeke foundation als ik zo vrij mag zijn om dit te vragen, ik ga morgen een afspraak maken bij hun. Zijn bij Bebronna vertrokken wegens te weinig onze zin en voor veel te dure prijskaartjes...😌
Sorry voor het late antwoordje, hopelijk heb je er nog iets aan. De prijs voor Verbeke Foundation is rond de 2500 euro, je hebt er wel mooie stoelen en tafels bij. Veel zalen die wij bekeken zijn rond de 2000 maar dan zonder stoelen en tafels... Als je die moet bijhuren zit je ook vaak rond dat bedrag (of meer) en heb je nog veel werk eraan.Als ik het goed heb zit je daar wel vast aan één van hun vaste cateraars. Wij hebben "food and passion" en zijn via hen bij de zaal geraakt, dus dat was voor ons geen probleem. Ik heb ook een vraagje: mocht je verbeke al gaan bezoeken zijn, hoe was de temperatuur daar in de serre? Dit is het enige waar ik wat schrik voor heb... Wij zijn in de zomer gaan kijken en trouwen in de winter. Ze zeiden wel dat er een verwarmingssysteem aanwezig is (de buizen in plafond) maar maak mij toch wat zorgen.
Wii zoeken ook in deze region en tot op heden heeft chalet Robinson in Brussels onze voorkeur. Prachtige locatie maar wel een stevig prijskaartje...