Terug naar overzicht
HalloIk volg even mee want ben ook op zoek (regio waregem of online).
Hallo, ik heb eentje gekocht bij Bijoux Brigitte, die winkels vind je in enkele steden terug. Ze hebben een webshop maar ik weet niet of zij ook in België leveren. Ik vond de keuze redelijk en de prijzen zijn zeer schappelijk.Ik heb er ook bij Claire's zien liggen. Veel succes met de zoektocht :-) Kelly
Hoi Liesbeth,Ik had mijn haarjuweel bij light-in-the-box besteld. Was in perfecte staat als het toekwam. Ik had er 2 gekocht en slechts eentje gebruikt. Als je wil stuur ik je een foto door?Groetjes,Vicky
Nog vergeten: voor mijn dochters had ik bij Claire's speldjes gekocht. Die waren ook heel leuk!
Ik heb ook op aliexpress besteld , had er ook verschillende besteld. Met gevolg dat ik er ook nog verschillende niet gebruikte heb liggen.Maar had van aliexpress geen klagen hoor , was goed ingepakt dus kon niet kapot gaan :)Groetjes
Hallo, sayyestothedress.nl heeft hele mooie en iets goedkoper vind je op bruidshaarmodeoutlet ik weet niet meer .nl of be 😆 Ik heb mijn juwelen besteld op syttd.nl Good luck!