Terug naar overzicht
Ik ben hair - & make-up artist uit Vlaams-Brabant en kom aan huis bij mijn bruidjes. Gratis offerte en info. Grtjs. Annie
Bij mij kwam beauty-licious! Uiteindelijk heel tevreden over! Voor de proef make-up en kapsel ging ik naar Antwerpen (ze was toen (begin april 2019 ) net verhuisd van Hoboken naar het centrum van Antwerpen). Ze willen ook voor je proef aan huis komen, tegen betaling uiteraard. Vlotte communicatie via mail op voorhand: zeer snelle reactie telkens! Van make-up was ik meteen tevreden, het kapsel verliep wat minder vlot: pas bij het derde kapsel was ik tevreden. Thuis toch wat beginnen twijfelen, zoals het een echt bruidje betaamd! ;) We waren uiteindelijk op iets 'stijvers' uitgekomen dan ik oorspronkelijk wou, het was mooi gedaan, hoor, maar het was 'ik' niet... Op de dag zelf kwam iemand van haar team en toen ik zei dat ik twijfelde over mijn kapsel, dat ik iets minder stijf wou, heeft zij mijn haar supermooi gedaan! Ik was blijkbaar al de tweede die dag, die uiteindelijk een compleet ander kapsel koos dan bij de proefsessie. Ik vond die flexibiliteit super! Ze deed ook de make-up van mijn moeder en die was ook super. In vergelijking met andere prijzen die ik online vond, vond ik de prijs nog meevallen: mijn haar en make-up (inclusief proefsessie voor beide) en make-up van mijn moeder betaalde ik 230 euro + 30 euro voor het haarjuweel). Geen extra kosten voor verplaatsing.