Terug naar overzicht
Hey Sabrina,Wij hebben nog geen ervaring! Maar wij hebben deze locatie geboekt voor onze trouw volgend jaar!De eigenaar is een jonge gast, maar gaat er helemaal voor, is ook super snel in beantwoorden van mails en dergelijke. Dus ik denk ook dat hij op alle vlak correct is.De locatie zelf is zeer speciaal, aan de schelde, met 's avonds de lichtjes van de Schelde. Toen wij er op afspraak kwamen, ging er die avond een feest door. De tafels waren heel mooi aangekleed, het kwam allemaal tot zijn recht.Ik ben benieuwd naar de reacties :-)
Hey Sabrina,
Wij hebben nog geen ervaring! Maar wij hebben deze locatie geboekt voor onze trouw volgend jaar!
De eigenaar is een jonge gast, maar gaat er helemaal voor, is ook super snel in beantwoorden van mails en dergelijke. Dus ik denk ook dat hij op alle vlak correct is.
De locatie zelf is zeer speciaal, aan de schelde, met 's avonds de lichtjes van de Schelde.
Toen wij er op afspraak kwamen, ging er die avond een feest door. De tafels waren heel mooi aangekleed, het kwam allemaal tot zijn recht.
Ik ben benieuwd naar de reacties :-)
Dank je voor de reactie, wij zijn inmiddels de zaal gaan bezoeken, super echt waar alleen is het toch boven ons budget, kwamen uit op 11000€ 🙈
Prachtige locatie en dik in orde... hopelijk heb je niet teveel volk hebt want toen wij er geweest zijn voor een trouwfeest was het daar echt te klein voor het aantal genodigde.