TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessica
1-7-2017
|
15-2-2017 20:27:05
Hey,
We hebben ook niet zo'n typische nummer gekozen voor onze openingsdans maar wij vinden ze enorm prachtig...Ik denk dat je best op u gevoel af gaat...Je moet ook geen rekening houden met andere mensen wat zij er van zouden vinden...tenslotte is het jullie trouwfeest en als jullie het nummer van michael jackson zo mooi vinden, zou ik zeker naar mijn gevoel luisteren
|
|
Pascal
|
15-2-2017 22:45:13
Melissa, Volg inderdaad het lied waar jullie allebei het beste bij voelen. Uiteraard ken ik jouw vrienden- en kennissenkring niet maar ik acht de kans klein dat er iemand "google translate" op zal zetten op zijn smartphone om dan doodleuk naast de dansvloer te gaan staan en droog te expliceren dat "You are not alone" in het nederlands toch een klein beetje tegen valt... Een lied is veel meer als enkel wat woorden bij elkaar. Mvg Pascal Bleyen Discobar Lable
|
|
melissa
10-6-2017
|
16-2-2017 21:31:55
Bedankt om jullie mening te delen!
|
|
Jonathan
|
|
|
Peter
|
17-2-2017 10:14:31
Tekst is belangrijk.
Er zijn steeds meer mensen van bij ons (vooral jongeren) die het Engels dagelijks gebruiken. Bijvoorbeeld professioneel. Of pakweg via de Amerikaanse series die ze downloaden en zonder ondertitels bekijken.
Die mensen hoeven niet op de 'translate' button te klikken. En kijken misschien wel raar op.
|
|
Peter
|
17-2-2017 10:17:50
Another day has gone I'm still all alone How could this be You're not here with me You never said goodbye Someone tell me why Did you have to go And leave my world so cold...
|
|
Kim
27-5-2017
|
17-2-2017 14:04:07
Ik ben ook iemand die naar de teksten luister. Daarom heb ik dan ook de teksten uitgepluisd voor de ceremonie en voor de openingsdans. Wij hadden echter niet echt een speciaal liedje dat iets betekent voor ons. Ik vind het een heel ander verhaal als je een liedje hebt wat je graag wil. Als MJ voor jullie iets meer is dan gewoon een liedje, als jullie vinden dat dat voor jullie speciaal of extra mooi is, vind ik dat jullie dat gerust kunnen/moeten doen. Het gaat over de moment voor jullie. En daarbij, zelfs de mensen die naar teksten luisteren gaan daar op die mooie moment toch minder bij stil staan hoor. En als er inderdaad toch hier en daar iemand aandachtig luistert en het een beetje bizar vindt, tja, hun probleem! Dan liggen zij er maar van wakker, niet jij.. of komen ze vragen waarom je dat gekozen hebt en dan hoeven ze er zelfs niet verder bij stil te staan..
|
|
peggy
13-5-2017
|
19-2-2017 12:10:45
Wij hebben thinking out loud, we zijn beide grote fans van Ed en het is gewoon zo'n prachtig nummer. De tekst is volgens mij perfect voor een openingsdans, het begin van een lang en gelukkig huwelijk.. je kan er ook zo mooi op dansen. Wij zijn 'vollen bak' aan het oefenen op onze pasjes 😁 Volg je eigen gevoel en kies wat past bij jullie verhaal zou ik zeggen, er is al zoveel keuzestress 😅
|
|
Karin
20-5-2017
|
21-2-2017 13:05:55
Wij hebben 'Still the one' van Shania Twain en deze tekst lijkt idd wel woord voor woord voor ons geschreven dus onze keuze was snel gemaakt. Als jullie liedje bvb het eerste liedje was waar jullie ooit op dansten of als dat speelde toen jullie elkaar voor het eerst zagen of in jullie 1ste film samen ofzo voorkwam zou ik de tekst niet zo belangrijk vinden maar als je echt gewoon een mooi openingsnummer neemt dan zou ik toch rekening houden met de inhoud en dus de tekst van het liedje .... thinking out loud van Sheeran vind ik ook een absolute topper !! Die gebruiken wij deels in onze ceremonie :) ... maar uiteindelijk komt het er op neer dat ... het jullie moment is ... dus volg jullie gevoel .....want het is en blijft jullie speciale liedje voor de rest van jullie leven ...het gevoel telt ... de rest doet er eigenlijk helemaal niet toe !! succes :)
|
|
peggy
13-5-2017
|
22-2-2017 16:20:13
Absoluut mee eens!! Het is jullie moment en van niemand anders!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|