Terug naar overzicht
Evident dat niet niet zo goed lukt... Het is dan eerder een nummer voor in de moshpit....Misschien een rustiger nummer uit het Volbeat repertoire kiezen? Mvg www.discovideo.be
Ik vrees dat een originele nummerkeuze jullie naar originele danskeuzes zal leiden.Een ander nummer kiezen zal wellicht niet evident zijn, want jullie kozen dit liedje waarschijnlijk niet zomaar als openingsdans.Eventueel het rustige deel samen dansen met jullie gasten rondom de dansvloer en dat het hevigere gedeelte dan met iedereen gedanst kan worden om het feest in gang te zetten.Dan moet je enkel de dj vragen om het sein te geven dat iedereen mee de dansvloer op kan.
Een rustiger nummer zoeken is nogal moeilijk, het is een van hun rustigere nummers :sIn een moshpit zijn we wel wat anders gewoon van te horen...Nu ik heb een dansleraar gevonden die zijn hoofd hierover eens wil breken om te zien wat we kunnen doen. Ondertussen ook al een alternatief nummer als openingsdans. Een echte tegelplakker. Nu we zien het wel :-)
Dag CindyIk heb misschien in een soortgelijke stijl zijnde de ruigere mannen in romantisch jasje een leuk nummer.Tangled up in you van staind.Tegelplakker maar zeker niet de alledaagse openingsdansnummer a la Celine Dion
Beste Cindy, ik heb ooit een openingsdans van Rammstein gedraaid (Ohne Dich) is wel één van de rustigere nummers van hen maar uiteindelijk is het dat koppel ook gelukt. Een echt "moshpit" nummer is dit inderdaad niet echt, echter, zoals Evelien zegt, zal je misschien een aangepaste dans moeten gaan zoeken, wat het uiteraard des te origineler kan maken. Een goede cover van dit nummer vindt je helaas niet echt (of toch zeker niet op youtube heb ik gezien.) Succes ermee!!!!MvgPascal BleyenDiscobar Lablewww.Lable.be