TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
16-9-2017
|
21-2-2017 10:13:32
Dag Annelies
Het is misschien een optie om je trouwjurk te laten maken. Dat is ook altijd goedkoper dan het in een bruidsboutique te kopen, maar is het toch meer dan alleen maar kiezen tussen de beperkte jurken die geen bruid vonden toen ze aan volle prijs beschikbaar waren.
Ikzelf werd jaren geleden al verliefd op een jurk die nu niet meer in de rekken hangt en laat het daarom maken, maar het laten maken is in mijn geval dik 600 euro voordeliger dan wanneer ik het in de winkel had gekocht. En je bespaart ook geld op de aanpassingen want die moet je bij een jurk op maat niet meer laten doen.
Groetjes
|
|
Kim
7-7-2018
|
21-2-2017 11:33:06
Hallo Annelies, ik ben ook van hetzelfde gedacht ik kan ook geen duizenden euro's uitgeven aan een kleed dat ik maar een dag ga dragen. Ik heb mijn jurk bij youniek bruidsmode gekocht in turnhout. De prijzen liggen daar tussen de 400 en 999 euro. ik heb mijn jurk gekocht voor 800 euro en ze word helemaal op mijn maat gemaakt. je kan daar ook naartoe gaan als je een jurk in gedachten hebt dan kunnen ze die ook namaken. of je kan bv ook een bovenste van de ene jurk en de onderkant van een andere jurk dat je mooi vind combineren. er hangen ook heel veel jurken die je kan passen in verschillende stijlen. ik vind deze winkel een echte aanrader. veel succes nog met het vinden van je droomjurk!
groetjes kim
|
|
peggy
13-5-2017
|
28-2-2017 18:16:20
Hey, Ik weet niet van waar je bent maar in Overpelt of Neerpelt ligt ook zo'n winkel. Victorias Bruidsmode. Ik ben daar geweest en het is de prijscategorie zoals kim beschrijft. Veel succes!
|
|
pauline
13-8-2016
|
3-3-2017 23:10:41
Hey Annelies,
Ik ben ondertussen een half jaar getrouwd en was toen ook van dat gedacht. Ik heb veel gezocht en rondgekeken en ben zo bij "Ann en John" gekomen, ze hebben een "gewone" en een outlet store. Het is wel in Eindhoven. Maar wij hebben er een dagje Nederland van gemaakt. Heel leuk en de winkel zelf was aangenaam, ze waren vriendelijk, behulpzaam,... Hele mooie jurken en deze allemaal onder de 1000 euro. Ik heb geen seconde spijt gehad van mijn prachtige jurk! http://www.bruidsmode.net/Trouwkledij_Outlet.htm
Alvast veel succes met je zoektocht!
Groetjes.
|
|
Katiana
7-10-2017
|
6-3-2017 14:13:46
Hallo, Eerst ben ik bij Youniek geweest, ze waren er heel vriendelijk en hadden best een mooi aanbod jrken, alleen niet mijn smaak. Nadien ben ik in Aarchot geweest bij Maxim's couture, zij hebben ook een redelijk aanbod outlet jurken in maten van 36 tot zeker 48 aan de helft van de prijs. Linea Raffaelli, Rembo styling, Marylise,... Ik heb er jurken gepast tussen de 370 en 700€ Met een beetje geluk is er iets in je maat en smaak te vinden, de dame was erg viendelijk en ik kreeg voldoende tijd. De jurk wordt ook nog aangepast op maat.(uiteraard tegen vergoeding 125€) Ik heb er alvast mijn 'droomjurk' gevonden voor een zacht prijsje. Groetjes en succes
|
|
sanne
23-9-2017
|
18-3-2017 13:47:20
Hey,
Ze kunnen je soms echt vreemd aankijken als je zegt dat je geen 2000 euro voor je jurk overhebt he? Ik ben ook bij An en John outlet in Eindhoven geweest, waar het budget tussen de 150 en de 995 euro ligt. Je moet wel nog de aanpassingskosten voor de jurk echt 100% op jouw maat te maken meerekenen, mij vertelden ze dat dit max 150 euro bij is. Ik vond het super dat je hier echt zelf tussen de jurken kon rondlopen en kon uitkiezen welke je wilde passen. Het is in het weekend soms wel druk, dan kan je er zoals Pauline zegt best gewoon een dagje Eindhoven van maken, eens gaan horen om hoe laat je kan langskomen en tot dan in Eindhoven rondhangen.
Ik mag mijn jurk in mei gaan ophalen en ben eind januari gaan kopen!
Groetjes, Sanne
|
|
Evelien
16-9-2017
|
20-3-2017 9:40:08
Dag dames
Zaterdag gaan kijken voor een jurk voor de wettelijke trouw.
Mijn jurk van de trouw liet ik al op maat maken want is van een collectie die niet meer in de handel te verkrijgen is.
Na veel rond te rijden zaterdag de beslissing genomen dat dit ook zo zal zijn met mijn jurk voor de wettelijke trouw. Nergens iets gezien dat honderd procent mijn zin was. Dan betaal ik liever € 50,00 meer voor iets wat wel mijn zin is. Wat uiteindelijk nog niet te veel geld is ervoor.
De ervaringen die ik had: Eerst een Turkse bruidswinkel in Heusden: Sposa Goed geholpen, schoonzusje kon hier haar goesting wel vinden. Helaas voor mij op de wettelijke trouw allemaal een beetje te drukke kleedjes.
E&R: Veel leuke kleedjes gezien, helaas niets in mijn maat, dus geen duidelijk beeld hoe het er zou uitzien in de juiste maat. En uiteindelijk beperkt tot 1 kleedje binnen de gewenste kleur en budget.
Linx outlet: Hier was echt niets dat ik zou aan doen. Redelijk veel mensen in de winkel die op zoek waren, maar je moet er voor te vinden zijn. Prijzen leken mij wel behoorlijk oké voor de kleding die ik zag hangen.
Victoria's bruidsmode: Vreemde winkel, gewoon een kamer in een huis. Toch vriendelijke dame die goed hielp. Helaas zijn de jurken gekreukt wat afbreuk doet aan het wow-gevoel. Voor iemand die geen standaardmaten heeft ideaal want bijna alle kleedjes is met rijgsysteem.
Dankzij het passen weet ik wel beter wat voor kleedje ik wil. Veel succes allemaal
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|