Terug naar overzicht
Hey, Al bij oh si bo geweest? Ik ben niet zeker of ze grote maten hebben maar met mijn E cup ben ik daar toch geholpen. Een zeer goede kennis van zaken en niet zo duur en voor jou niet eens ver rijden 😃
Nog nooit geweest. Ik zit momenteel met een H-cup. Zeer moeilijk te vinden zonder bandjes.
Ja ik zeg het ik weet niet tot welke maat ze gaan..Anders ns bellen? Het is wel een speciaalzaak dus je zou toch denken dat ze je kunnen helpen. Veel succes!!
Zonet even gebeld. Ontzettend vriendelijke vrouw.Ze zouden het inderdaad hebben strapless of met een bandje langs de hals.Ik ga er binnenkort eens langs. Ontzettend bedankt voor de tip. En het leuke is, dat het gewoon iets verder in onze straat ligt, dus kan er heel vlot langs gaan.
Ik heb een F cup en heb de ideale strapless bh gevonden die goed steunt: de Perle van Primadonna (ze zijn er in het wit, zwart en nude). In de meeste lingeriewinkels vind je wel Primadonna. Probeer het een keer, ik was aangenaam verrast. Succes!
Hey Evelien, Ik weet niet of je al bent langsgeweest maar ik kreeg net reclame in de bus van hun. Vanaf 15 maart zijn het opendeurdagen met tot 10% korting. Dus als je nog niet geweest bent...
Hey PeggyBen inderdaad nog niet geweest. Heb gisteren verder mijn tattoo laten bijwerken en mijn afspraken voor gelnagels en extensions vastgelegd.Is het maandag ook nog opendeurkorting? Ik denk dat ik dan ga kijken.Toedels