Terug naar overzicht
Beste,Als ik getrouwd ben kwam mijn bus van bij lpp verhuur uit Sint-Niklaas.Zeer goede service! Je kan altijd vrijblijvend eens bellen of er nog iets vrij is.GroetjesEva
Dag Anneleen,Op zoek naar vervoer?Bij deze stel ik ons graag even voor.De Ras Exclusief Vervoer, misschien wel iets voor jullie?- Keuze uit verschillende luxueuze wagens.- Keuze uit verschillende mogelijkheden/pakketten.PS: hebben ook een bus, maar is te zien naar welk type je op zoek bentBenieuwd naar meer?Neem gerust een kijkje op onze pagina of op www.derasexclusief.be Nog veel succes met de voorbereidingen,Mvg,Chantal
Wij zijn gaan zien bij lpp in St-Niklaas,en hebben daar ook ons vervoer vastgelegd, heel veel keuze, vriendelijk, nodige uitleg en tips ..
ok, geen probleem.Ik wens jullie heel veel geluk samen en maak er een prachtige dag van Mvg,Chantal
Indien er nog mensen op zoek zouden zijn naar vervoer of andere ceremonie gelegenheden, neem zeker eens een kijkje op www.ceremonie-claeys.be Inspiratie genoeg!Een echte aanrader,Lies