Terug naar overzicht
Wat jammer!Er zijn veel zaken zo hoor..Er zijn er zelfs die een voorschot vragen vóór je gaat passen.Maar je moet jawel goed voelen vind ik, het zou een fijne ervaring moeten zijn toch?
Jammer. Mijn ervaring was enigzins anders. Ik ben naar de outlet van pierre yves in deinze gegaan en de verkoopster (supervriendelijk) had mij doorverwezen naar de winkel in aalst omdat ze mij niet kon helpen. Ik heb namelijk geen "manequinmaat" . Ik mocht direct naar daar gaan en ze zouden daar de benen vanonder hun lijf gelopen hebben om mij te helpen. Ze waren ook totaal niet opdringerig. Mss had ik gewoon geluk dat ik 2 zeer vriendelijke dames had die mij geholpen hebben. Echt jammer dat je het zo ervaren hebt. Ik wens je allesinds nog zeer veel succes met het plannen van je huwelijk.
Ik wou daar ook gaan maar ik kreeg niet meteen een afspraak te pakken, dus ben dan eens bij moderna geweest in schepdaal en daar volledig mijn goesting gevonden en ze stonden open voor alles en hadden heel veel tijd.
Jammer... maar ik begrijp ook enkele zaken vb geen foto's nemen... Tegenwoordig zijn er mensen die gewoon gaan passen om te zien wat hen het best staat. Ze nemen er foto's van en gaan er mee naar een naaister... Ook is het zo dat bij het kiezen van een bruidsjurk best een afspraak gemaakt wordt. Zo hebben ze voldoende tijd voor jou...Greetz,Christ
Jammer... maar ik begrijp ook enkele zaken vb geen foto's nemen... Tegenwoordig zijn er mensen die gewoon gaan passen om te zien wat hen het best staat. Ze nemen er foto's van en gaan er mee naar een naaister...
Ook is het zo dat bij het kiezen van een bruidsjurk best een afspraak gemaakt wordt. Zo hebben ze voldoende tijd voor jou...
Greetz,
Christ
Wij hadden dezelfde ervaring een aantal jaar terug bij Pierre Yves toen mijn zus ging jurken passen. Ze kocht er uiteindelijk wel haar jurk.Zelf hield ik er een afkeer van over aan het hele bruidswinkel gedoe en was ik vastbesloten om geen trouwjurk te kopen maar ik werd vorig maand verliefd op een rembo styling jurk en reed ervoor vanuit Aalst naar de bruidshoek in Leiden .. een wereld van verschil! Vriendelijk, ongedwongen, professioneel, noem maar op! Ze regelden mijn droomjurk zonder probleem in 4 weken tijd en ik trouwde vorige vrijdag. Aanrader!
Wij hadden dezelfde ervaring een aantal jaar terug bij Pierre Yves toen mijn zus ging jurken passen. Ze kocht er uiteindelijk wel haar jurk.
Zelf hield ik er een afkeer van over aan het hele bruidswinkel gedoe en was ik vastbesloten om geen trouwjurk te kopen maar ik werd vorig maand verliefd op een rembo styling jurk en reed ervoor vanuit Aalst naar de bruidshoek in Leiden .. een wereld van verschil! Vriendelijk, ongedwongen, professioneel, noem maar op! Ze regelden mijn droomjurk zonder probleem in 4 weken tijd en ik trouwde vorige vrijdag. Aanrader!