TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
1-3-2017 20:18:15
Tijdens een receptie mag de muziek niet teveel overheersen, want iedereen wil bijpraten. Een live band is overkill mijn inziens op die momenten. Kies iets in de folklore sfeer of een intiem repertoire zoals Chris Corn. http://www.chriscorn.be/ Mvg www.discovideo.be
|
|
Simona
30-6-2018
|
1-3-2017 21:33:25
dankjewel voor de tip!! zal het zeker bekijken
|
|
Jacky
|
2-3-2017 14:05:33
Als het in west vlaanderen is dan weet ik een goede band en helemaal niet duur, 4 ex dj's die een bandje zijn begonnen, ze zingen vlaamse, franse en engelse hits, nieuwe meezingers en hitjes uit de oude doos. maar voor een receptie zou ik het eerder rustig aandoen zoals al gezegd zodat de mensen kunnen bijpraten. een jazz bandje is altijd goed.
|
|
Jonathan
|
2-3-2017 20:42:05
Hoi Simona,
Bjorn Ampe met The Street Monkeys is ook wel een aanrader! Als de live band een aangepast repertoire en weet hoe ze professioneel het geluid moeten afregelen is er eigenlijk geen probleem...
Bjorn is ook te boeken in duo of trio-formatie acoustisch
Alle info op onze site
Groetjes, Jonathan
|
|
Andy
|
5-3-2017 18:13:38
|
|
Yasmine
|
25-3-2017 4:10:28
Beste Simona,
Zoals hierboven reeds werd gezegd, is het tijdens een receptie inderdaad aangenamer voor gasten om bij te praten met mooie en rustige muziek op de achtergrond.
In ieder geval nog veel succces bij het plannen van jullie trouw!
Groetjes Yasmine
|
|
Jurgen
|
27-3-2017 17:46:27
Hoi,Ik speel piano, eventueel met een pro-zangeres; recepties en huwelijksvieringen zijn onze specialiteit. grtjs, Jurgen
|
|
Jurgen
|
27-3-2017 22:46:48
Hoi,Ik speel piano, eventueel met een pro-zangeres; recepties en huwelijksvieringen zijn onze specialiteit. grtjs, Jurgen
|
|
Jurgen
|
28-3-2017 22:38:52
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
24-4-2017 14:54:55
Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijksplannen!Indien jullie houden van muziek met soul, ga dan eens luisteren op www.josephinesings.be en contacteer me gerust met al jullie vragen op jozefiendefeyter@hotmail.com Wij bieden verschillende formules aan, steeds op maat van jullie wensen. Alvast heel veel geluk Jozefien
|
|
Stefaan
|
|
|
Sandra
|
10-7-2017 19:47:42
super, gefeliciteerd alvast!!
wij zijn een accoustisch trio bestaande uit gitaar, bas en zang kijk gerust eens op onze facebook pagina https://www.facebook.com/niceandgentle1/
of stuur me een berichtje sandra.beyl1@gmail.com
groeten, Sandra
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|