Terug naar overzicht
Hey, zoek eens online op Etsy, staat veel cake toppers en eventueel kan één van de kunstenaars je verder helpen met je idee. Grt, Sylke
Wil je een eetbare caketopper of juist niet? Ook een topper van fondant zou je langere tijd kunnen bewaren. Eventueel kan ik je hier misschien wel mee helpen als je wat meer informatie over taart etc voor me hebt.
Dag IngeHelemaal vergeten dat ik hier dit onderwerp nog had staan. Met rond te zoeken op internet heb ik een fantastisch en super persoonlijk idee voor cupcakes en taart gekregen.Er zijn van die schaduwachtige taferelen op internet te krijgen. Dat was een goedkope en prachtige oplossing.Ik ga een taarttopper van een man die op zijn knie gaat voor een vrouw op een houten schijf maken met daarbij een houten hartje met de tekst once upon a time. Dat gaat tussen cupcakes met daarop een schaapje komen te staan. Omdat Kenny mij ten huwelijk vroeg tussen de schaapjes.Op de taart komt een taarttopper met de tekst happily ever after. En de chocolade ganache taart met rode rozen en witte callas bekleed en witte hartjes en witte kant.De ideale combinatie van sprookje en romantiek.Maar fijn dat je me toch nog wou helpen.