Terug naar overzicht
Wat voor muziek horen jullie zoal graag?Bij de ouders kan misschien de muziek van hun openingsdans bij hun feest?Toedels
Hey,wij hebben voor onze ouders gewoon samen voor altijd van Marco Borsato, waar mijn verloofde met zijn mama danst en ik met mijn papa. En als ik en mijn verloofde samen binnen komen hebben we het liedje van i gotta the feeling maar dan de chipmunck versie. Het liedje dat we nemen als de taart binnen komt is safari duo: played a live
Voor de taart: les lacs du Conemara!
Voor feestelijke intrede's en pronkstuk:- Zachte luistermuziek, slow (zoals die openingsdans van de ouders) zijn af te raden. - De populariteit van servettenzwaaien op de Connemara daalt (en wie dat per se wil doen, dat kan ook op andere muziek)- Despreek met je DJ. Timing is belangrijk. Die Connemara doet hij misschien liever na dessert? Succes.
*bespreek
Wij hadden voor onze taart een liedje dat heel veel gebruikt word voor zoiets NL. He's a pirate van Pirates of the carribean. Een intredelied voor de ouders hebben wij niet gedaan, maar als we dat gedaan zouden hebben had de zaal een aantal opties voorgesteld. Dit waren vooral bekende filmmuziekjes (bv. Star wars, Indiana Jones,...) Dat zijn meestal ook krachtige liedjes, waarbij de mensen vaak spontaan van meedoen