Nu Online
Momenteel zijn er 577 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellendag

15-2-2007 17:22:35
Hallo, Wij trouwen op 13/7 en ik moet een lijst opstellen wat ik wil doen bij mijn vrijgezellendag. Ik heb hier echt geen gedacht van. Kan iemand mij helpen met ideeen.

groeten Elke

elke
14-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 716

Selma
8-9-2007
 Meld misbruik15-2-2007 17:30:13

Hoihoi,

Bijzonder dat je zelf voor dingen dient te zorgen. Mijn vriendinnen zoeken zelf een leuke activiteit. Tenminste, als ik een vrijgezellendag krijg. Maar daar ga ik wel van uit. Zij weten wel wat ik leuk vindt en wat niet. En daarbij vind ik het ook wel leuk om me eens helemaal te laten verrassen.

Misschien een idee om gewoon te zeggen dat je je wilt laten verrassen??

Groetjes Selma

Christel
30-6-2007
 Meld misbruik15-2-2007 17:37:52

dag Elke

de klassieke dingen zijn: een stripper, labeltjes verzamelen van onderbroeken van mannen, handtekeningen laten zetten op de buik , je verkleden, maar ik denk dat de trend inderdaad voor de moment meer is, gezellig samen naar de sauna, of een kookcurus samen volgen , je kan ook een boottochtje doen of gaan paintballen, kortom iets dat je graag doet
Mijn vriendinnen mogen kiezen wat ze doen, zolang het maar geen "dooptoestanden zijn"(ik bedoel iets met bloem, of me ergens naakt achterlaten of zo,,,help! :-)
Ze hebben ook gevraagd of ik "vlees" wou..stripper dus
Bwah ja , daar zeg ik geen neen tegen, t is nu of nooit !

groetjes
Christel

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik15-2-2007 17:58:59

Hi Elke,

Het enigste wat ik heb moeten doorgeven aan mijn getuige is de namen van de mensen die ik er graag bij wil hebben. Voor de rest blijft het een volledig verrassing voor mij. Ik mag zelf niet weten wanneer we iets gaan doen, dat wordt allemaal besproken met mijn vriend.

Wat ik wel leuk zou vinden is een dagje naar een beautyfarm, een dagje onder vriendinnen erop uit trekken en dan 's avonds lekker gaan eten en een stapje in de wereld gaan zetten.

Groetjes,
Véro
16/6/2007

Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik15-2-2007 18:09:49

Hoi Elke,

Ik heb ook enkel mijn vrije zaterdagen moeten doorgeven en een lijstje van meisjes die ik graag op mijn vrijgezellendag uitgenodigd wil zien. Verder heb ik wel vermeld dat ik absoluut niet verkleed opdrachtjes wil uitvoeren in een of andere grote stad.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl

elke
14-7-2007
 Meld misbruik15-2-2007 18:17:45

Ja ik denk dat ik best ga zeggen dat ze mij maar moeten verrassen dat is nog altijd het leukste. Bedankt allemaal voor de reacties

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik15-2-2007 22:55:23

hey
ik moet ook enkel lijstje geven van wie ik er bij wil en heb gewoon gezegd wat ik zeker niet wil. voor de rest ga ik er van uit dat getuige me goed genoeg kent(we zijn al vriendinnen zolang we kunnen lopen ongeveer...)

greets
sas677

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...