Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen in 2018 en wij nemen dj steve. Die draait 1 keer in de maand in de gloria in lier. Die werkt ook nog samen met iemand van in de fagoempel... zalnil is horen om zijn nummer hierop door te geven? Hij draait alles van muziek en uiteraard je voorkeur. Hij is supergoed en heeft het goed te doen.Groetjes
Hmm, spijtig... Beats met 18"subbas, luv it. Helaas reeds bezet. Mvgwww.discovideo.be
Hey Christophe & verloofde, Als je wil kan je altijd vrijblijvend een mailtje sturen met wat jullie dan specifiek zoeken of wensen. Ik ben zelf een all-round dj en speel dus alle stijlen gaande van disco van vroeger tot EDM van 2017 en al wat daar tussen zit. Ik beschik ook over een kwalitatieve geluidsinstallatie (QSC), een mooie licht set-up en daar kan al eens deftig een feest mee gedraaid worden. Meer info vindt je op www.lable.be of op mijn facebookpagina www.facebook.com/Discobar.Lable Mailen kan je altijd op info@Lable.be MvgPascal BleyenDiscobar Lable
DJ bartjes team Www.dj-bartje.be
setup maakt niet uit heren ... hof van Nazareth heeft een vaste installatie.
En ook een deftig prijskaartje voor de huur aan Bluemoon...?! Christof en verloofde vergewissen zich hier best eerst over. En moeten dan nadenken over het restbudget voor de 'PLUG-IN prestatie'.
Allen,Bedankt voor de reacties alvast.Uiteraard zijn we er ons van bewust dat de (vaste) installatie bij het hof van Nazareth zal moeten worden genomen. Dit budget is al toegekend en in rekening genomen.We zijn daarom enkel op zoek naar een DJ, zal eens kijken naar de voorgestelde websites, maar sta nog altijd open voor voorstellen.
Jammer, reeds geboekt die datum.Veel succes in je zoektocht!
Christophe en Femke ... ik denk dat zijn man eerder een vrouw is Bart