Terug naar overzicht
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!We hadden keuze tussen 2 zalen die we allebei erg mooi vonden en die binnen een respectabele afstand lagen van onze (en die van de familie) woonplaats. Bij de ene moest je met een trap naar boven en dat vonden we wat moeilijker voor de oudere en de dronken mensen 😉 Ook beviel de baas van die zaak ons niet zo.. hij vond het maar gek dat bruiden hun zo voorbereiden en zo tot in detail wilden gaan. Laat dat nu net bij mij het geval zijn.. de eigenaars van de andere zaal gingen volledig mee in onze ideeen en deden er zelf nog een schepje bovenop. Ik had bij hun het gevoel dat alles in orde kwam en dat ze zelf hun best gingen doen om het feest helemaal naar onze zin te maken. De kostprijs van de twee zalen lagen in dezelfde lijn dus dat was al geen probleem. We wisten dat we ook bij beide lekker konden eten, vooral rondvraag gedaan hierover uiteindelijk gaf het gevoel dat we bij de eigenaars hadden de doorslag. Ik wist dat ik met mijn ideeen bij hun goed onthaald werd en niet aangestaard werd in de zin van: wat vraagt zij nu?! Dat gevoel kreeg ik dus in die andere zaal wel. Wat ik ook belangrijk vond is de drank, welk merk bier en champagne en ook de frisdrank ik ben namelijk een echte cola drinker en lust totaal geen Pepsi ofzo.. ik hoop dat dit nuttig voor je is en als je iets wil vragen laat maar weten!Groetjes Peggy
Hahaha 😅 Ik had de onderste zin niet gelezen...Heb ik voor niks 10 min zitten typen 😆Ik zal de enquête nog invullen Grtjs