Terug naar overzicht
Hey Joery, Het is alleszins een mooi openingsnummer...Zou je op deze muziek niet een soort van wals kunnen doen / oefenen? Het nummer vind ik persoonlijk iets te up-tempo om inderdaad een tegeldraaier op te doen maar zoiets als een wals denk ik dat wel mooi kan zijn + kan je meteen de dansvloer voldoende ruim gebruiken.... + is in mijn inziens misschien ook wat origineler als een gewone slow (al is daar uiteraard niets mis mee !!!)Ik zou in jouw plaats ook eens zoeken achter een soort dansleraar en daartegen zeggen wat jullie van plan zijn (of niet van plan zijn) deze persoon kan jullie dan ook bruikbare tips geven....Succes met de keuze en uiteraard veel plezier met jullie feest en dans!MvgPascal BleyenDiscobar Lablewww.lable.be
Hey, wij hebben danslessen gevolgd. 3 lessen om precies te zijn en thuis veel oefenen uiteraard ☺️We konden zelf wel aangeven wat we "erover" vonden. Onze danslerares deed veel verschillende soorten dans: moeilijke figuren maar ook gewone slowpassen. Bij ons zitten er veel rumba passen in. Heel stijlvol en absoluut niet moeilijk en ziet er niet ingestudeerd uit. Ik denk dat (al is het maar 1) danslessen wel interessant zijn hoor. Zo heb je een idee wat je kan doen om het niet saai te maken. Veel succes!!Grtjs Peggy