Terug naar overzicht
Hallo iedereen,
Wij hebben wel nog eventjes tijd, maar ik ben toch al aan het uitkijken naar ideeën voor de uitnodigingen en mogelijke drukkers. Ik denk dat we gaan kiezen voor iets simpels (bijvoorbeeld met enkel de initialen in een bepaald kleur op een witte achtergrond). Heeft er toevallig iemand (recente) ervaringen met DrukBaert in Beveren-Leie of met Drukkerij Vercaemst in Zwevegem?De prijs is natuurlijk ook niet onbelangrijk ;-)Ik zou bij voorkeur niet online bestellen, maar bij een drukkerij.Alvast bedankt!
In de AVA hebben ze da ook ze laten da daar ook drukken ik weet wel niet of in jou buurt zo een winkel is :)
Druk Baert vonden wij zeer duur. Wij hebben onze uitnodigingen uiteindelijk zelf ontworpen en bij Printburo Waregem laten drukken voor een goede prijs. We zijn zeer tevreden van de samenwerking en het resultaat.
Hallo Marie, mijn vriend en ik zijn grafisch ontwerpers en wij ontwerpen huwelijksuitnodigingen volledig op maat en naar jullie wens voor €50! (exl btw)We werken samen met een drukker die aan zeer goede prijzen werkt en toch mooi en kwalitatief werk levert. Neem eens een kijkje op onze website www.locagroup.be of stuur ons een mailtje info@locagroup.be, dan kunnen we kijken wat wij voor jullie kunnen betekenen :)
Hallo Marie,
mijn vriend en ik zijn grafisch ontwerpers en wij ontwerpen huwelijksuitnodigingen volledig op maat en naar jullie wens voor €50! (exl btw)
We werken samen met een drukker die aan zeer goede prijzen werkt en toch mooi en kwalitatief werk levert. Neem eens een kijkje op onze website www.locagroup.be of stuur ons een mailtje info@locagroup.be, dan kunnen we kijken wat wij voor jullie kunnen betekenen :)