Terug naar overzicht
Hoi, wij zijn dit ook van plan. Ik ben het nu aan het opstellen, wij trouwen 17/6. Als het klaar is wil ik je het wel eens doorsturen. Groetjes
Oh, dat zou super zijn! Alvast heel erg bedankt! Groetjes
hey wij hadden een trouwgazet als misboekje laten maken , er moest niet veel gebladerd worden het was maar 1 blad langs alle kanten bedrukt en gevouwen zoals een krant. Wij waren er heel tevreden mee , je mag gerust prive uw email nalaten en dan stuur ik het gerust even door. grtjs en superveel succes!!
Hey Lindsey, Dat is ook een superleuk idee!Je mag deze zeker eens doorsturen naar lienenolivier@hotmail.comEen dikke merci!
Hey Lindsey,
Dat is ook een superleuk idee!
Je mag deze zeker eens doorsturen naar lienenolivier@hotmail.com
Een dikke merci!
Hallo dames,Wij zijn ook van plan zoiets te doen, zou je het mij ook eens kunnen doorsturen?beece@zavo.beGrtjs Elke
Ik heb nog nooit gehoord van een miskaart. Lijkt mij wel heel leuk en ideetjes zijn altijd welkom! Indien jullie het zien zitten, kan dit ook eens naar mij doorgestuurd worden aub?demey_emmely@hotmail.com. Alvast bedankt!Groetjes, Emmely
Dag Dames, Ik had hetzelfde idee, maar weet ook niet goed hoe er aan te beginnen. Zouden jullie het voorbeeld ook naar mij willen doorsturen? doriensmeets@hotmail.comBedankt alvast!
Dag bruidjes,na enkele jaren weer even hier op prospectie voor mijn zus die trouwt :-) Het idee van een miskaart is iets voor haar. Zouden jullie voorbeelden eventueel ook eens willen mailen naar mariekegevaert @ hotmail.com? Bedankt!!
Wij zijn ook wel geïnteresseerd in een miskaart. Je mag steeds voorbeelden mailen naar ons. Alvast hartelijk bedankt!! sam.nicky.maerien@gmail.com
Dag Lindsey,Zou je het ook naar mij willen mailen?Karen_verswijvel@hotmail.comBedankt!
Hoi,Ook interesse in de miskaart.Wil jij het doorsturen? lottedevleeschouwer@hotmail.com Bedankt!
Hallo,Hier ook grote interesse in een miskaart!Iemand die me aub een voorbeeld kan doormailen?Lindsey.dewaele@gmail.comBedankt alvast!Groetjes,Lindsey en Ruben
Hallo,
Hier ook grote interesse in een miskaart!
Iemand die me aub een voorbeeld kan doormailen?
Lindsey.dewaele@gmail.com
Bedankt alvast!
Groetjes,
Lindsey en Ruben
Hallo allemaal, Ik zou ook graag een miskaart maken ipv misboekje voor iedereen. Ik vind maar geen voorbeeldjes op internet, iemand die me een voorbeeld wil doorsturen aub?Tamarademunter@hotmail.com Dank u, Bruidje augustus 2018
Zo'n miskaart/krant lijkt mij ook super!Kan iemand mij dit ook doormailen?Sophie.pittomvils@gmail.com Hartelijk bedankt!