TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Woman
7-7-2017
|
9-5-2017 16:29:44
Wij zijn van Limburg, omgeving Hasselt
|
|
Peter
|
9-5-2017 17:08:50
Het hangt af van heel wat andere factoren:
- Is er een stoet met ceremoniewagens? (zogenaamde suite) - Heeft het wettelijk huwelijk plaats op dezelfde datum als uw feest?
- Is er een afzonderlijke cerermonie? Bv. in een kerk of de feestzaal? I.g.v. seculiere ceremonie, doe je dit zelf met getuigen en familie? Of is er een professionele ceremoniespreker (vb. Huis van De Mens en andere)?
- Heeft het diner en dansfeest plaats in een professionele feestzaal? Met een 'Maitre d'hotel'? (nu ook Master of Ceremony genoemd). Of klaar je alles zelf via een huurzaal zonder service? De traiteur heeft het misschien te druk in de keuken.
|
|
Céline
3-6-2017
|
10-5-2017 17:48:25
Ik ga binnenkort (in juni) trouwen en wij hebben ook nogal last-minute beslist om een ceremoniemeester te nemen. Ook wij dachten het eerst zonder te doen, maar nu ben ik echt wel blij: het voelt letterlijk alsof er een blok stress van mijn schouders afvalt... Want zelf wil je op zo'n dag gewoon genieten en je dus niet zorgen hoeven te maken of alles wel goed verloopt...
Contacteer Myrthe eens van Marry & More (https://www.facebook.com/MyrtheLiket/ ) Is een supertoffe dame. Zij zal voor ons de rol van ceremoniemeester vervullen. Je kan haar altijd vrijblijvend contacteren voor meer info over prijs/takenpakket etc... Ze heeft ook verschillende formules afhankelijk van wat je zelf wil :-)
|
|
Regis
|
1-6-2017 14:54:22
Dag Noina,
Het is de meest voorkomende vraag die ik te horen krijg, of er al dan niet een ceremoniemeester nodig is. Dat moet je zelf wat aanvoelen, maar alles hangt af van wat je verwachtingen zijn tijdens je huwelijk.
Vind je het niet erg om alles zelf n goede banen te leiden, dan doe je het gewoon zelf. Wil je absoluut geen stress tijdens die mooie dag, en wil je geen problemen moeten oplossen, dan voorzie je best een ceremoniemeester.
Op mijn website www.huwelijkscoach.be vind je heel veel informatie over het al dan niet met een ceremoniemeester werken. Je zal er ook mijn prijzen vinden.
Daarnaast heb je tal van tips voor mocht je het zonder ceremoniemeester willen doen, en zelf alles in goede banen leiden.
Neem zeker een kijkje!
Groetjes en veel succes, Régis
|
|
Woman
7-7-2017
|
4-6-2017 13:03:47
Hallo,
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik heb nu pas gezien dat jullie dat er reactie was. Ondertussen heb ik contact gehad met http://www.b-lux.be/ en binnenkort een afspraak mee. We hebben dan toch gekozen voor een ceremoniemeester. Ik heb echt geen zin om het uur in het oog te houden en mij bezig te houden met van alles :-). Ik heb al veel geregeld en op het feest wil ik genieten ;-).
Groetjes!
|
|
Lies
|
15-6-2017 22:47:30
Voor al diegene die nog op zoek zijn naar een ceremoniemeester neem zeker eens een kijkje op volgende site! Een echte aanrader! www.ceremonie-claeys.be
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|