Terug naar overzicht
Mijn zus is daar getrouwd en het was super! Vooral de bediening is erg ervaren, dat merk je. Ik trouw ook volgend jaar en we hebben veel zalen bezocht (echt veel!) rond Gent. Initieel wou ik een andere feestlocatie kiezen om niet te veel op de trouw van mijn zus te lijken, maar na al die bezoeken en enkele trouwfeesten te hebben meegemaakt dit jaar, hebben we uiteindelijk ook voor het kasteel van Saffelaere gekozen omdat we niets vonden dat het kasteel van Saffelaere kon overtreffen. Vooral de gastheer doet zijn werk voortreffelijk! Daarbij moest er voor ons ook een volwaardige ceremoniezaal binnen zijn want met het weer in België weet je nooit. Je zal het je zeker niet beklagen!
An, bedankt voor je reactie!!!Inderdaad de gastheer is fantastisch... zeker niet opdringerig en zeer correct...we hadden er beide direct een goed gevoel bij!Zo te zien trouwen jullie dan maar enkele weken na ons 😉 in het kasteel😁
Wij zijn daar onlangs getrouwd ( 10juni). Het was fantastisch.Alles was tiptop zoals wij het wilden. We zijn blijven slapen wat een aanrader is!Totaal niet twijfelen van.je keuze, iedereen was super positief en wij ook. Ik kan niks bedenken wat minder was.Ik kan wel niet oordelen over de dj waarmee ze samenwerken. Wij kozen voor eigen DJ : Poll Van Gendt. ( Welke ik zeker kan aanrader, onze dansvloer stond heel de tijd vol).
Dank u Annelies van je reactie!Ik denk echt dat we de juiste keuze hebben gemaakt want niks anders dan lof... wij tellen af naar onze datum(ookal is het nog meer dan een jaar..)
Wij trouwen 7.7.18 ook in het kasteel van saffelaere :)
Wij trouwen op 6.7.18 in het kasteel van Saffelaere :))