Terug naar overzicht
hallo,Ik werk bij patisserie lints zij zoude dat zonder problemen kunnen,enkel denk ik dat de levering niet mogelijk zou zijn.maar je kan eens informeren.wat is de datum van jullie trouw?(want ze sluiten een week eind juni).info@lints.com
hallo,
Ik werk bij patisserie lints zij zoude dat zonder problemen kunnen,
enkel denk ik dat de levering niet mogelijk zou zijn.
maar je kan eens informeren.
wat is de datum van jullie trouw?(want ze sluiten een week eind juni).
info@lints.com
Wij trouwen 16 september
Hallo, Ik weet dat er een vrouw is (op facebook genaamd Miss Baksel, echte naam Marleen) die wel cupcakes en taarten maakt. Weet natuurlijk niet of deze hoeveelheid haalbaar is maar altijd het vragen waard denk ik zo :-)Op facebook vind je ook wel foto's terug.Anders zou ik elke bakker in de buurt afgaan ..Veel succes!
Dank je Kirsten, heb haar een bericht gestuurd voor prijs te vragen.Begin stilaan terug wat goede hoop te krijgen dat het in orde gaat komen.
Hey KirstenHet was een super tip, haar taarten zien er inderdaad goed uit. Helaas maakt ze er geen in september.De zoektocht gaat verder.
Hey Kirsten,September kunnen ze dat zeker maken,Dus als je niets naar je zin vind..Groetjes !
Goed nieuws. Ik heb iemand gevonden die perfect wilt en kan maken wat we wensen. Zo opgelucht. En ze heeft echt super mooie taarten laten zien van eerdere creaties. De mooiste die ik ooit zag
@Evelien, kan ik ook de naam krijgen van de persoon?