Terug naar overzicht
Hallo,Ik heb er al gewerkt als ceremoniemeester.Het is een hele mooie locatie, prachtige tuinen, en met wat geluk hebben jullie een leuke tentoonstelling op het moment van het feest.Zeker een aanrader! Enige minpunt is dat het erg groot is, en dus eerder voor grote groepen van toepassing is.Groeten,Régis
HalloWij trouwen er op 23 december 2017. Het enige negatieve dat ik al online had gelezen was dat de temperatuur in de winter/herfst/vroege lente soms koud kan zijn in de zaal. Daar maakte ik mij enorm druk over. In maart zijn we naar een proefavond geweest van onze traiteur in de serre. Het was al de hele week koud buiten, dus ideaal om eens te checken of die internet recensie waar was. Gelukkig: wij hebben helemaal geen koud gehad. Ze hadden de tafels enz ook mooi gezet zoals op het feest zelf, het was er prachtig.Nog steeds 100% overtuigd van onze locatie! :)Mocht je nog vraagjes hebben die ik nu al zou kunnen beantwoorden, laat maar weten!
Wij hebben er vorige week nog een trouwfeest gehad!!Was prachtig !!!!traiteur waar ze mee samenwerken was top!!!Het was snikheet vorige week maar het viel daar eigenlijk nog mee... enkel de toog van drank (staat los van traiteur, van daar zelf) kon het drinken onvoldoende fris houden... konden de vraag niet bijhouden.... Maar voor de rest meer dan tip top in orde!!.unieke locatie!
bedankt voor jullie reacties!