TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elien
1-6-2018
|
2-6-2017 10:33:56
Ik denk als je echt blijft in je hoofd zitten met die eerste jurk en geen mooiere vindt (op internet dan toch), zou ik intussen nog eens terug gaan naar Prima Donna. Neem een paar vriendinnen mee of familieleden die je smaak wat kennen, doe hem nog eens aan en kijk of je nog steeds het WAUW gevoel hebt? Als dat zo is, zou ik niet twijfelen :)... Succes ermee!
|
|
Stevie
22-7-2017
|
2-6-2017 10:54:18
Let op met jurken online. Ik had ook een hele waslijst van jurken die ik online mooi vond, schreef ik de merken op en ging ik naar winkel die die merken hadden...maar 40% ofzo van de jurken die ik op foto mee had, hadden ze effectief in de winkel. Je mag je niet te hard vastpinnen op die foto's. Zie het eerder als een zoort moodboard van wat je mooi vindt en vertrouw dan op de expertise van de winkeldames om voor jou een jurk te zoeken in die stijl. Daarom zou ik ook eerder denken, blijf bij die eerste! Je hebt natuurlijk nog tijd dus je kan altijd nog eens passen, en het dan opnieuw even laten bezinken. Ik had een foto van de potentiele jurk op mijn gsm en ik merkte dat ik er bijna elke dag wel even naar keek. Zo wist is dat hij perfect was. Natuurijk ga je tussenin af en toe denken van...was dit wel de juiste...heb ik ook en ik ga binnen 3 weken mijn jurk al ophalen :) Maar telkens ik langsging voor een pasbeurt wist is weer helemaal DIT IS HEM! En dat wauw-gevoel....we zijn geen Amerikanen he, we gaan niet als een gek staan huilen....dus verwacht je niet aan vuurwerk. Kan je je ogen niet van jezelf afhouden in de spiegel...dan zit het goed!
|
|
ellen
|
8-6-2017 11:46:21
Ik zou eens informeren bij Primadonna of ze in juli deze nog gaan hebben, want nieuwe collectie komt toch wat later binnen denk ik. Ik ben zelf ook naar Robel geweest en ze hadden van de merken die ik mooi vond slechts enkele modellen binnen telkens, dus inderdaad niet te hard op alle foto's vastpinnen en in de winkel kijken best!
|
|
An
22-9-2018
|
9-6-2017 16:58:54
Soms blijft een jurk van de vorige collectie nog beschikbaar om te bestellen, maar is de pasjurk weg wanneer de nieuwe collectie binnenkomt. Dus als je ze graag nog eens past zou ik nog een afspraak maken. Informeer eens hoe lang ze de jurk nog kunnen bestellen en dan kan je desnoods nog wachten met bestellen tot de nieuwe collectie uit is, maar heb je ze toch nog eens aangehad.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|