TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Elien
1-6-2018
|
26-6-2017 19:23:54
Goede tip! Welke pianist hebben jullie genomen? Wij zijn namelijk ook nog op zoek naar live muziek voor tijdens de ceremonie. Heeft iemand enig idee hoeveel dit ong kost (om een beetje een bedrag te weten)?
|
|
sanderijn
|
27-6-2017 10:53:16
Dag Elien,je mag me gerust contacteren. Ik verzorg zelf professionele muzikale omlijsting en werk niet met een bureau. Kijk gerust eens op mijn info-pagina. Prijs hangt voor een groot stuk af van de bezetting die je kiest. Groetjes, Sanderijn
|
|
Madelon
3-6-2017
|
27-6-2017 11:30:52
Hi Elien, wij hadden The Dutch Pianist. Echt een aanrader. Wat de prijs betreft scheelt het denk ik een beetje met wat je wil. Allen ceremonie is volgens mij vanaf 350, maar wij hadden ook receptie en diner erbij.
|
|
Jacky
|
29-6-2017 15:21:31
Een boekingskantoor is een bedrijf en moet uiteraard winst maken, dus is het logisch dat ze duurder zijn dan een artiest te boeken zonder boekingskantoor en dat ze slim spelen om de artiest moeilijk te googelen is een feit anders hebben ze geen werk. Zelf een beetje googelen of hier je vraag posten kan je inderdaad veel geld besparen, zorg wel dat je met de artiest alles mooi op contract heb staan om niet voor verrassingen te staan.
|
|
Kelly
22-12-2017
|
4-7-2017 13:15:30
Wij hebben ook The Dutch Pianist (Gijs Van Winkelhof). Voor ceremonie vond ik het vrij duur, bij ons komt hij het volledige diner spelen. Gewoon ene mailtje sturen zou ik zeggen en je krijgt snel antwoord. Op youtube vind je genoeg filmpjes van hem
|
|
Ben
20-10-2017
|
7-2-2018 13:18:07
Wij hadden ook The Dutch Pianist.Vooral voor bij de huwelijksceremonie en absolute must. Ik denk dat veel mensen dit moment onderschatten. Dit is het belangrijkste moment van de dag. Wij hadden ervoor gekozen (op aanraden) dat ik eerst binnenkwam op een eigen melodie, en toen ik vooraan stond te wachten en bij de binnenkomst van mijn (inmiddels vrouw) maakte Gijs een perfecte overgang naar de melodie van mijn vrouw waarbij iedereen ging staan en de deuren achterin de zaal open gingen. Hierdoor werd haar binnenkomst ook extra mooi door de spanning die opgebouwd werd. Hij maakte deze overgang iets langer omdat het moment van haar binnenkomst iets langer duurde ivm haar jurk die even goed gelegd moest worden. Dit werd op deze manier zo mooi omlijst dat iedereen een traantje moest laten. Toen zij bij mij stond rondde Gijs het moment perfect af. Dit gaat natuurlijk niet met een mp3 die je afspeelt. Daarna hadden wij hem nog een uur bij de receptie, voor diner helaas niet maar dit hadden wij wel moeten doen achteraf. Bij boekingsbureaus is het inderdaad duurder.
|
|
Jonathan
|
9-1-2019 20:37:13
Grappig dat Madelon hier eerst Elien heette, zichzelf dan ook aanspreekt als Elien en iedereen dezelfde pianist boekt... Ik zou toch kiezen voor zanger pianist Hendrik, die is tenminste Belgisch aan 350 inclusief fee
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|