Terug naar overzicht
Hoi hoi wij hebben toen een Ferrari gehuurd.Getrouwd op een kasteel en m'n mannetje met een Ferrari en zelf gereden uiteindelijk.Top dag gehad.Groetjes Corine Website was dacht ik www.ferrarivandijk.nl
Wij gaan met onze bakfiets! Moeten helemaal niet ver, dus voor ons heel praktisch.
Wij gaan bij mooi weer te voet... alles is op 15min van elkaar en zal wss ook toffe foto's opleveren...
Wij hebben een huifkar, met de hele suite erin , na de trouw gaan we de hele middag rondrijden, tussenstop voor broodjesmaaltijd, foto s maken en daarna rijden we door naar de feestzaal. Er zijn boxen voorzien om muziek te spelen, we nemen drank mee in koelboxen voor onderweg, op het gemak ,en iedereen is samen dat vonden wij wel belangrijk,,,,
Dag Hanne,Op zoek naar vervoer?Bij deze stel ik ons graag even voor.De Ras Exclusief Vervoer, misschien wel iets voor jullie?- Keuze uit verschillende luxueuze wagens.- Keuze uit verschillende mogelijkheden/pakketten.Benieuwd naar meer?Neem gerust een kijkje op onze pagina of op www.derasexclusief.be Nog veel succes met de voorbereidingen,Mvg,Chantal
Wij hebben geen speciaal vervoer. Alles is zeer dicht bij elkaar en ik steek die 500 euro liever in iets anders. Wij rijden gewoon met de ouderlijke wagen mee.
Misschien van die oldtimers nemen? Best romantisch:) Alleen de prijzen weet ik niet of die meevallen.
We zijn getrouwd met een oude volkswagen vr 1. Super tof! Ook voor de kindjes!