Terug naar overzicht
Awel ne dikke proficiat en geniet ervan !!!!!!!Groetjes Mieke
Hi Annabel,Veel plezier vandaag!!!!Groetjes Véro
ik wens je een geweldige dag toe!!!!groetjesnadia
Geniet ervan ! Dit is jullie dag !!Sarah15/09/2007
Dag Annabel,Ik wens je heel veel plezier vandaag, geniet ervan en vooral een dikke proficiat!Jennifer(15/09/07)
Beste Annabel,geniet van je trouwdag en natuurlijk ook van elkaar! Veel geluk!Dolores 04/05/07
Hallo Annabel,Wat een prachtige dag om te trouwen! Mooi weer, niet té koud... Ideaal dus! Geniet er met volle teugen van.Annelies09.06.07
Aan jullie 2tjes wensen wij een mooie dag toe dat alles mag verlopen naar wens. Het weer zit alvast mee dat kan alvast niet meer fout gaan :-)). En natuurlijk voor de toekomst heel veel liefde en oneindig veel mooie dagen gewenst. Groetjes Kate & Mike.
Jullie hebben echt geluk, wat een prachtige dag vandaag! Ik wens julie veel plezier toe, en vooral een mooie dag om nooit meer te vergeten.Cat22/09/07
---
Geniet ervan Annabel! met dit mooie weertje zal je dag zeker en vast niet meer stuk kunnen :-)
Beste Anabel,Ik hoop als ik volgend jaar trouw (ook in februari) het ook zo'n weer is. Zalig!! Tis lekker een beetje koud met het zonnetje die schijnt... Maar ja je hebt je ventje om je warm te houden ;-)Laat maar weten hoe het geweest is! Ben super beieuwd!Groetjes,Sheronneke
hallo meisje,Geniet er met volle teugen van.Bij mij is het vandaag nog 57 dagen en het begint al te kriebelen.Maar voor jou kan deze dag niet meer stuk met dit prachtig weer na al wat we al gehad hebben.Ik wens jullie een prachtige dag toe en een mooie toekomst.de groeten van Skally14-04-07
Waaw Anabel wou dat onze dag ook al aangebroken was, maar wij moeten nog even wachten...Je hebt in ieder geval stralend weer en het belangrijkste deel zal nu misschien al achter de rug zijn, maar geniet ervan!Dit berichtje zal je pas later lezen, maar hopelijk is alles goed verlopen! Plaats eens een verslagje...TOFTOF!GroetjesVeroniek20 07 2007
annabel, hopelijk ben je nu volop aan t genieten van deze mooie dag, wij trouwen op 18.8, dikke proficiat veke