Terug naar overzicht
Mijn spullen komen van www.planet-cards.nl . Daar heb je programmaboekjes. Die hebben wij gedesigned als misboekje en dan de binnenkant (bladen met tekst) hebben we gewoon laten afdrukken in een koppiecenter. veel plezier!
Heykes,thanks voor je reactie.Onze uitnodigingen komen ook van daar maar vond er geen misboekjes.We waren eigenlijk op zoek naar een plek waar we het boekje onmiddellijk in elkaar konden laten zetten maar dit is precies niet zo makkelijk of gewoonweg schandalig duur.Maar jou oplossing is natuurlijk wel goed gevonden. enkel zien hoe we het dan vastmaken!!
gewoon met een nietjesmachien. Je neemt een stuk karton, daar leg je jouw kaft plus binnenpapieren op, nietjesmachien helemaal openen, eens doordrukken en dan leg je de beentjes van het nietje zelf neer. Ik heb mij hiermee buiten aan de tuintafel gezet in't zonnetje en mijn 60 boekjes waren zo klaar.
oh thanks voor de tip!!Nu kunnen we weer verder! Nog maar enkele dagen en je gaat trouwen! Toch spannend he allemaal!
Wij lieten ze drukken bij In-Print in Kortemark. Onze uitnodigingen kwamen ook van daar.Heb een word-bestand met tekst doorgestuurd naar hen, zij plaatsten dit in het formaat van het boekje en gedrukt. Zeer vriendelijke en correcte mensen
Voor het vastmaken kan je ze ook gewoon binden met een smal lintje. Heel goedkoop, makkelijk en ziet er super schattig uit.Je kunt er eventueel meerdere smalle lintjes in jou kleurenpalet aanmaken.Heb het smal lintje gehaald in de AVA.Groetjes