Terug naar overzicht
Het lijkt er telkens opnieuw op dat huwelijksparen die voor een kerkdienst kiezen, telkens bijna van nul moeten beginnen. En niet goed weten hoe. Want deze vraag keert zeer regelmatig terug.Ongetwijfeld kan de priester (of gelijkaardig naargelang de vertakking van de religie waartoe je behoort of wenst te behoren) die de geplande kerkelijke ceremonie zal leiden enkele voorbeelden gewoon emailen. Of toch ergens een basisstructuur waaraan je je voor zo'n ritueel moet houden? En richtlijnen bezorgen? Suggesties doen? Ook als je halverwege bent... enzovoort.
Normaal krijg je toch altijd een structuur en mogelijke teksten? Wij kregen dat toch in elk geval.. Er wordt meestal ook een voorbereidingsdag georganiseerd.
Dag LiesbethMijn misboekje heb ik helemaal zelf samengesteld en achteraf laten nalezen door de pastoor.Het is een enorm werk geweest van dagenlang speuren op het internet, denk wel een 50tal misboekjes gelezen te hebben.Ik trouw in september dus geef het nu liever nog niet prijs. Maar de zoektocht naar de passende teksten maakt het zoveel persoonlijker.Elke tekst past bij ons en ben er enorm trots op.Veel succes
als je mij je emailadres kan doorgeven kan ik je een werkboek voor huwelijksvieringen bezorgen, deze heb ik ook van mijn priester gekregen en daar heb ik veel hulp aan gehad. Hij heeft mij toen ook enkele misboekjes bezorgd van huwelijksvieringen die al gepasseerd waren, misschien kan je hier ook eens achter horen bij je priester