Terug naar overzicht
Hallo!
Mijn vriend en ik zouden graag volgende zomer trouwen en zijn aan het rondkijken naar een feestzaal.
Ons oog viel op Ter Heide in Lembeke. Heeft hier iemand ervaring mee?
Andere suggesties zijn ook meer dan welkom! :)
Ter Heide is heel mooi gelegen, maar ik vermoed dat het meer geschikt is voor kleinere groepen. Wij zijn zelf info gaan inwinnen bij Den Hof in Zelzate. Zij wilden wel enkel 20% dessertgasten toelaten.
Dag Jessie,ik had ook al contact met Den Hof (prachtige zaal en tuin!) maar dat gaat helaas niet door die 20% dessertgasten... We zitten met een iets kleinere groep om te eten (70 man) maar daar komen nog 95 personen bij voor het dessert... Het is om die reden dat we wat moeilijkheden hebben met een zaal te vinden. Ze mag niet te groot zijn zodat we niet verloren zitten met ons eetgasten maar ze mag ook niet te klein zijn voor het dansfeest 's avonds :)Bedankt voor je reactie!
Dag Jessie,
ik had ook al contact met Den Hof (prachtige zaal en tuin!) maar dat gaat helaas niet door die 20% dessertgasten... We zitten met een iets kleinere groep om te eten (70 man) maar daar komen nog 95 personen bij voor het dessert...
Het is om die reden dat we wat moeilijkheden hebben met een zaal te vinden. Ze mag niet te groot zijn zodat we niet verloren zitten met ons eetgasten maar ze mag ook niet te klein zijn voor het dansfeest 's avonds :)
Bedankt voor je reactie!
Melisa,Wij vieren ons feest in het kasteel van Moerkerke en hebben er twee zalen ter beschikking. Het Godshuis is misschien ook iets voor jullie?
Dag Jessie,we zijn uiteindelijk bij Hof Ten Bosse terechtgekomen in Heusden :)Alsnog bedankt voor de tips!
we zijn uiteindelijk bij Hof Ten Bosse terechtgekomen in Heusden :)
Alsnog bedankt voor de tips!