Terug naar overzicht
Dag SaraWat bedoel je juist met alles? Met de juiste contacten komt het gehele plaatje wel helemaal in orde.De locatie bij uitstek in jou regio lijkt mij hof te rhode.Verder kan ik je aanraden van het monnikenhof te nemen voor dat aantal mensen is het een gezellige leuke locatie. Daar kun je kiezen voor een catering waar wij ook mee werken, Witlov.Wil je echt alles tip top in orde, neem dan een weddingplanner onder de arm die hebben altijd meer dan voldoende connecties om je te helpen.Ik ben zelf heel erg aan de slag gegaan, want wie weet nu beter hoe en wat ik wil dan ikzelf. Is veel werk geweest, maar nog geen seconde spijt van. Leuke is dat wanneer iemand zou vragen van wie heeft dat bedacht of hoe kom je op dat idee of waar heb je dat gehaald dat ik kan zeggen dat ikzelf het ben geweest. Heb ook voor ieder die op deze dag bepaalde dingen te doen hebben, dat ze een duidelijke planning kregen. De kostprijs van zo een weddingplanner kan erg oplopen en heb veel uitgespaard door zelf alles te regelen. Met zoveel tijd op voorhand is dat ook echt wel haalbaar.Groetjes