Terug naar overzicht
Hallo,
voor ons huwelijk volgend jaar zoeken we nog een DJ die niet te veel zevert door de micro. Er mag wat ambiance en trouwmuziek tussen zitten maar liefst niet te veel. Genre: Stubru (zowel rock als dance). Wat foute 90's kunnen ook natuurlijk.
Iemand voorstellen?
Hey David, Proficiat met jullie trouwplannen. Afgelopen weekend heb ik nog in Ronse gespeeld ;-) en ik laat vooral de muziek haar werk doen. De stijlen die je zoekt zijn op mijn lijf geschreven. Je kan altijd eens op mijn website info lezen, foto's bekijken of een muziekset beluisteren. www.Lable.be Dat geeft toch al een duidelijk beeld. Heb je dan interesse kan je altijd een aanvraagformulier invullen of mailen naar info@lable.beSucces met je zoektocht. MvgPascal Bleyen. Discobar Lable www.facebook.com/discobar.lable
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587 ...