TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
16-9-2017
|
23-8-2017 8:20:09
Hey Mary
Het spijt me heel erg dit te lezen. Hoop dat het toch nog goed komt. Veel succes
|
|
jirke
18-8-2018
|
23-8-2017 22:18:56
Oh nee 😱 Ik was super tevreden over de service van youniek en heb dus mijn kleed daar besteld... Nu begin ik al bang te krijgen 😞 Hopelijk komt jouw kleed ( en het mijne dan ook) toch nog in orde. Succes!
|
|
Stephanie
6-10-2018
|
24-8-2017 15:45:31
Hey Mary,Hopelijk heb je intussen een oplossing. Ga met jouw probleem misschien eens langs andere bruidswinkels, misschien hebben ze nog een jurk aan een degelijke prijs liggen die ze met spoed op maat kunnen krijgen? Of langs een naaister, misschien kunnen ze nog een deel van jouw droomjurk gebruiken? Ik vind het heel vervelend voor jou. Ik wilde voor mijn jurk ook langs youniek gaan maar daar denk ik nu toch anders over. Jirke, ik denk dat het er ook vanaf hangt of je een jurk helemaal laat maken of dat je een jurk bestelt van hun collectie. Al weet ik natuurlijk niet wat bij jou het geval was. Ben benieuwd hoe het afloopt, veel succes! ps. Ook al is het niet jouw droomjurk, je gaat er sowieso geweldig uit zien op jullie dag!!
|
|
Kim
5-5-2018
|
29-8-2017 23:28:23
MHey Mary, allereerst proficiat met jullie huwelijk! Hoe is de dag verlopen? Hopelijk een oplossing gevonden voor jouw jurk? Liefs x
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|