TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jana
11-8-2018
|
3-9-2017 18:59:20
Wij trouwen op 11 augustus 2018 en ik ben gisteren voor mijn trouwjurk gaan kijken. Ik ben naar Prima Donna in Deerlijk geweest en La Sposa in Roeselare, 2 winkels die ik ten zeerste kan aanraden. Het zijn beide mooie winkels, vriendelijke verkoopsters met kennis van hun vak en ruime keuze aan merken en soorten jurken. Je wordt ook helemaal niet gepusht om een beslissing te nemen en ze houden heel erg rekening met je wensen. Ze helpen je goed op weg om de juiste jurk te vinden.
|
|
Jessie
13-7-2018
|
3-9-2017 21:28:48
Als je de afstand ziet zitten is het Bruidshuis in Leiden een enorme aanrader. Heel vriendelijk, denken met je mee en je mag zo veel passen als je zelf wil.
|
|
Marie
25-5-2018
|
4-9-2017 10:54:54
Hey, Ik ben zelf naar Prima Donna (Deerlijk), Pierre-Yves (Aalst), Robel (Roeselare) en de outlet van La Sposa (Beveren-Leie) geweest. Prima Donna vind ik een echte aanrader met topservice. Ik heb daar dan ook mijn kleed gevonden. De outlet van La Sposa was een tegenvaller. De 'magie' van een trouwjurk kiezen gaat daar, volgens mij, volledig verloren. Ook Pierre-Yves was een dikke tegenvaller. Ik had een verkoopster van (zonder overdrijven) waarschijnlijk 70 jaar oud. Die nam mij mee naar een kamer waar alle jurken in plastic hoezen op kapstokken hingen, en ik moest zelf kiezen welke ik wou passen. Een kleed kiezen die op een kapstok hangt en nog in plastic zit, is niet zo handig. Ik koos een aantal jurken, allen met eenzelfde kenmerk. Bleek dat dat ene kenmerk mij niet goed stond, maar toch bleef die verkoopster mij jurken laten passen met dat bepaalde kenmerk. Op de duur kreeg ik daar het idee dat ik met niets mooi was. Robel in Roeselare is ook een echte aanrader met vriendelijke verkoopsters. Hier had ik ook een kanshebber-jurk gezien. Toch, denk ik, een beetje meer 'pusherig' dan in Prima Donna, maar verder wel een aangenamen winkel. Veel plezier bij het passen en kiezen!!
|
|
Sophie
19-8-2017
|
4-9-2017 13:17:46
Ik heb mijn jurk gekocht bij Bruidshuis Ellen in Oostburg. Ik was heel tevreden over de winkel en heb er echt mijn droomjurk gevonden.
|
|
Stevie
22-7-2017
|
5-9-2017 14:49:27
Ik heb eerst wat online rondgekeken naar merken van jurken die ik mooi vond. Meestal merk je wel snel dat je voorkeuren hebt voor een bepaald merk. Ik was bv zot van Cosmobella en omdat ze dat in Sin't Niklaas hadden bij Boutique Couture ben ik daar geweest. Zeer tevreden. Een kleinschalige winkel maar dat wil wel zeggen dat je echt persoonlijk advies krijgt. Ik zou dus eerder online kijken en dan een winkel kiezen die dat merk verkoopt. Maar pin je wel niet vast op 1 jurk online....dat is het slechtste wat je kan doen.
|
|
Kelly
22-12-2017
|
5-9-2017 18:37:51
Ik heb mijn jurk gekocht bij Moderna in Schepdaal. I ben er supergoed ontvangen geweest, mocht zo veel ik passen zolang ik ook maar wilde. Uiteindelijk 8 of 9 jurken gepast en er 2,5 uur binnen geweest. Geen vraag is te veel en ze zijn eerlijk. Geen boekjes kijken voor je gaat passen maar leuk meteen de rekken induiken met de eigenares van de zaak, die de winkel al enkele tientallen jaren open houdt en weet waar ze mee bezig is. Zeker eens langsgaan als je een kleinere winkel verkiest met persoonlijke aanpak, maar waar de keuze toch zeer ruim is! En niet onbelangrijk, ik heb jurken gepast in zeer uiteenlopende prijscategorieën, voor elk budget hebben ze iets
|
|
Ellen
29-8-2015
|
14-9-2017 20:58:35
Ik heb mijn trouwjurk op maat laten ontwerpen bij November Styling in Zonhoven. Zeer goede service, en perfect gemaakt. Een aanrader als jullie net als ik iets exclusiever wilde trouwen in een jurk die niemand anders zal dragen.
|
|
Katrien
7-7-2018
|
7-11-2017 13:46:33
Eerst kijken wat je mooi vindt en dan passen, hoe moet je een waauw gevoel geven en als dat niet het geval is niet kopen. Ik heb het meegemaakt en zit er nu echt wel mee :-( Succes nog met je zoektocht
|
|
Inge
15-9-2018
|
8-12-2017 18:50:03
Bedankt voor jullie reacties.Ik heb vorige week mijn bruidsjurk gekocht bij bruidshuis Ellen in Oostburg :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|