TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Kelly
22-12-2017
|
25-9-2017 12:38:32
Ik had ook niet dat wauw-gevoel van op tv, maar het is dan ook géén tv. Het is belangrijk dat je je gewoon goed voel tin het gekozen kleed, en als je echt niks aan te merken had op het kleed dan zal het wel de juiste keuze zijn. Ik vrees dat al die traantjes en wauwkreten gewoon sensatie zijn die de tv-makers willen zien, en zo krijg je een vertekend beeld van hoe het werkelijk is.
Uiteindelijk is het nu 9 maanden geleden dat ik mijn kleed gekozen heb, en als ik nu naar de foto's kijk waarop ik zelf het kleed aan heb heb ik stilletjes wel een wauw-gevoel terwijl ik dat in het begin niet had :-) Misschien moet je er gewoon wat aan wennen dat de keuze nu effectief gevallen is? eens je ene beeld zal krijgen van je haren en je juwelen en zo ga je sowieso meer en meer overtuigd geraken van je keuze. Ik ben ook zo'n eeuwige twijfelaar dus ik heb gewoon het kleed gekozen waar ik niets op aan te merken had, op alle andere jurken had ik wel ergens iets aan te merken dus daarom was het volgens mij wel de juiste keuze.
Ik weet zeker dat als je de jurk zal aanhebben met je haren opgedaan en je de totale look zal zien je zeker zal zijn dat je echt de goeie keuze hebt gemaakt :-) niet mee inzitten dus! Groetjes
|
|
Annelies
|
6-10-2017 5:13:36
Ik had ook geen wauw/ traantjes bij mijn kleed, wél bij een ander kleed maar uiteindelijk dit gekozen dat het beste aanleunt bij 'onze dag'. ook snel, rustig beslist en voor ik het goed besefte was het kleed gekocht. Enige tijd later nog eens terug gaan passen, met mijn zussen erbij, en ik stráálde zodra ik MIJN kleed aan had, weg twijfel! dus echt nog eens terug gaan zodat je kan genieten van het kleed zonder keuzestress, zou ik zeggen
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|