Terug naar overzicht
Hoi, kei veel plezier morgen!Ik heb vorige week mijn vrijgezelle gehad en het was gewoon te gek!Ik trouw ook 10 maart!!Joepie
Veel plezier morgen...Je kan 't altijd zeggen é, als je een opdracht liever niet doet...Groetjes,Ilse12 mei 2007
Hoi Siska!Veel plezier op je vrijgezellendag!! Mijn zus houdt zich bezig met het organiseren van mijn vrijgezellendag en alhoewel ik pas op 18 augustus trouw hoor ik toch dat ze al druk bezig is met de voorbereidingen ervan... Ben ook ies benieuwd wat er mij te wachten zal staan, hopelijk ook niet rondlopen in een dom pakje en allemaal spelletjes doen, want da's niets voor mij... Maar mijn zus kent mij dus ik ben er wel redelijk gerust in ;o)In ieder geval, héél veel plezier gewenst morgen en geef er maar een goeie lap op! En alvast een mooie huwelijksdag gewenst.groetjes, Ilse (18.08.2007)
Hoi SiskaAmuseer je morgen maar en als je iets echt niet ziet zitten, doe het dan niet... Vooral jij moet er plezier in hebben hé!Geen zorgen maken en alles over jou laten komen! Het zal wel allemaal meevallen...Laat ons later ook eens meegenieten van jouw ervaringen?Groetjes en succes!Veroniek20 07 2007