Terug naar overzicht
Je kan altijd eens navragen bij Beauty & Wedding, ik ga voor visagie, maar ze doet ook Wedding planner. Ze heeft Facebook pagina.
Ok Vegy, bedankt.Ik ben echt op zoek naar een manier om een tent op strand te kunnen zetten en echt een beachparty te geven.Misschien is dit niet echt iets voor Beauty en Wedding????
Hey Vegy, ik keek even op fb, maar zijn die nieet van Nederland?
Kijk anders via Instagram: beautyenwedding. Er is een Belgische en een Nederlandse pagina met zelfde naam op Facebook, hebt ook gezien.Je kan t altijd vragen, ivm tent op t strand enz... Maar K denk het wel.K heb hier haar nr als je het niet vind. Mail weet ik niet. 0479/989978
Eigenlijk ben ik op zoek naar mensen die willen helpen bijhet organiseeren an een beach party als huwelijksfeest in de zomer van 2019.We willen hapjes en drankjes geven en heel veel fun beleven.Kan iemand ideeeen delen met mij?
BesteIndien u op onderstaande link klikt ziet u een foto van een ceremonie die wij dit jaar op het strand hebben gedaan. Alle materialen kunt u bij ons vinden. Voor meer info of de mogelijkheden, stuur gerust een berichtje op Facebook.https://www.facebook.com/CeremoniemeesterDominiekDevold...