Terug naar overzicht
Wij hebben ook eens een sauna/welness gedaan op een vrijgezellendag. We hadden daar ter plaatse ruimte en tijd genoeg om ons klaar te maken. Ons haar was misschien niet in het mooiste kapsel ooit, maar bon, dat vonden we dan maar bijzaak... Ik denk inderdaad dat het een beetje een anticlimax is om een pauze te laten!
De eerste activiteit op mijn vrijgezellen was een wellness. Nadien is dat wel even rushen zodat iedereen zich terug kan fatsoeneren. Zoals Mieke zegt, het zal niet je beste hair day worden...Ik zou ter plaatse een beetje tijd voorzien zodat iedereen zich daar samen kan klaarmaken. Na de wellness kreeg ik een outfit om aan te doen bijvoorbeeld. Veel leuker dan een pauze!
De eerste activiteit op mijn vrijgezellen was een wellness. Nadien is dat wel even rushen zodat iedereen zich terug kan fatsoeneren. Zoals Mieke zegt, het zal niet je beste hair day worden...
Ik zou ter plaatse een beetje tijd voorzien zodat iedereen zich daar samen kan klaarmaken. Na de wellness kreeg ik een outfit om aan te doen bijvoorbeeld. Veel leuker dan een pauze!