Terug naar overzicht
Ik draai regelmatig in De Roode Poorte. Geen enkele opmerking hierover, integdeel. Je bent heel vrij om daar je eigen ding te doen.Je moet wel de luidsprekers van de zaal gebruiken.hou hiermee rekening ivm de dansvloer.
Onlangs een trouw gehad in hoeve Schellevliet, zeer positief ervaren! Je werkt er ook samen met catering van slagerij Maertens wat zéér lekker en in orde was.
Voordelen - mooie hoevestijl "romantiek van de balken"- vrije keuze traiterNadelen- akkoestiek (weerhalmen, hard)- zelf organisatie voor de bediening, coordinatie, timing voorzien
*weergalmen
Kent iemand de prijs van Hoeve Schellevliet? Ik krijg geen antwoord op mijn mails en zie geen telefoonnummer staan op hun website..groetjes
Kent iemand de prijs van Hoeve Schellevliet? Ik krijg geen antwoord op mijn mails en zie geen telefoonnummer staan op hun website..
groetjes
Hallo,Ook ik heb positieve ervaringen met De Roode Poorte.Heel mooie locatie, vlotte samenwerking, weinig opmerkingen.Groeten en succes met de voorbereidingen,Régiswww.huwelijkscoach.be