TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ella
8-12-2018
|
18-12-2017 21:29:04
Kasteel Van Hoen is echt een prachtige locatie. Heel vriendelijk contact,...wij trouwen er in december volgend jaar en voorlopig verloopt alles prima... wel snel boeken want de zomers zitten snel vol π
|
|
Sophie
20-7-2019
|
19-12-2017 0:33:43
Hey Ella, bedankt voor je reactie ! Hebben jullie gekozen voor Global Cuisine ? Hoe verloopt het contact met de andere leveranciers ? En hebben jullie Anneleen als wedding planner ? Of is het nog een beetje te vroeg om daar mee bezig te zijn ?
|
|
Ella
8-12-2018
|
20-12-2017 23:28:29
Hoi Sophie,
Wij hebben idd global cuisine. Contact met carpe diem verliep wat stroef. Duurde lang voor we daar antwoord van hadden, maar contact met global cuisine was echt top. Die denken heel goed mee over hoe we alles moeten aanpakken enzo. Met de derde hebben we geen contact opgenomen, omdat we wisten dat die sowieso wat prijzig zou zijn...
Ik wist niet dat Anneleen ook echt een wedding planner is... dat deel had ik precies gemist ππ Had ze daar info over gegeven?
|
|
Sophie
20-7-2019
|
21-12-2017 12:21:26
Hey Ella, Ja tegen ons heeft ze dat gezegd omdat ik nogal zit met de praktische organisatie de dag zelf...wij hebben namelijk 3 kinderen en er komen ook kinderen van vrienden mee naar de feest dus is het handig om iemand te hebben die alles wat coordineert... Maar ik blijf wat twijfelen, zie in Hoen het totaalpakket wat minder duidelijk dan in de beekhoeve, maar de locatie van Hoen is dan weer super! Global cuisine hebben wij nu ook gecontacteerd voor prijzen. Hoe ziet de structuur van jou dag eruit in Hoen of heb je daar nog geen zicht op?
|
|
Ella
8-12-2018
|
21-12-2017 20:08:38
Het idee is om de dag voordien alles op zn plaats te zetten. Rond een uur of twaalf op de dag zelf naar het gemeentehuis, broodjes en drank voorzien voor de naaste familie. Daarna foto's nemen om dan rond 17 u de ceremonie te laten beginnen. Gevolgd door minireceptie, diner met de gasten vd ceremonie. Om half 9 komt de grote hoop dan aan (zitten met 200 gasten...)en dan opening van dessertenbuffet en tss 10 en half elf de openingsdans en de rest van het feest... zo zit het toch in mijn hoofd, ongeveer πππ
Hadden al heel wat zalen gezien, en daar hadden we vaak offertes waar je volledig niet aanuit kon.. geen zekerheid van bijkomende kosten, feest maar tot een bepaald uur, enz... daarom dat het hier voor ons echt heel overzichtelijk leek/is.. π
|
|
sarah
3-6-2017
|
26-12-2017 19:49:10
Dag Sophie,
ik ben zelf in juni dit jaar getrouwd in Kasteel van Hoen en kan het alleen maar aanraden. Wij waren bij het eerste bezoek verliefd op de zaal!
Global Cuisine is een zeer goede catering. Ons eten was superlekker. Heel veel complimenten over gehad. Zeker niet voor catering Taste kiezen...
Anneleen was onze ceremoniemeester (wedding plannen heb ik zelf gedaan) en we hebben daar geen minuut spijt van gehad. Een echte meerwaarde!
Hopelijk ben je hier iets mee :-)
groetjes! Sarah
|
|
Marijke
21-9-2018
|
18-1-2018 15:52:33
Hoi Sophie,
Wij trouwen zelf op 21/9/2018 in de beekhoeve, na zowat alle zalen in een omtrek van 30km rond aarschot te hebben bekeken. De zaal vonden wij zelf geweldig en dat je een veranda hebt, die helemaal open kan bij goed weer, vonden we ook super. Ik denk dat het niet veel duurder is dan ergens anders, aangezien op je op veel plaatsen moet bijbetalen na 2u 's nachts. Ik vind het ook heel handig dat je maar 1 cateraar hebt, Goosse, die het domein ook beheert. Ze hebben ons de standaard gerechten gegeven (duurste, midden en goedkoopste, maar daar kan je ook van afwijken als je liever bvb videe eet, dan kan dat evengoed).
Wij zijn ook van plan om daar de ceremonie te laten doorgaan, 's avonds met alle avondgasten.
Groetjes, Marijke
|
|
Sophie
20-7-2019
|
19-2-2018 23:46:51
Hey dames, uiteindelijk hebben we de knoop doorgehakt en voor het kasteel van Hoen gekozen! Was ons eerste gedacht en kon het ook niet uit mijn hoofd zetten π Bedankt voor jullie reacties!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|