TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Veroniek
|
16-2-2007 15:57:51
Hoi Grit
Ik moet nog steeds iemand vinden voor mijn kapsel, maar voor mijn make-up neem ik iemand van myléne.
Donderdag 1 maart krijg ik mijn proefmake-up en ondertussen is het thuis mijn demonstratie en dan krijg je gratis je make-up op je trouwdag. Je moet enkel je make-up kopen bij Myléne. Aangezien ik vrij allergisch ben en ik geen allergische reactie heb bij deze producten, is dat mooi meegenomen.
Veel succes! Veroniek 20 07 2007
|
|
gritkin
14-7-2007
|
16-2-2007 16:22:44
hallo veroniek, dat is inderdaad wel interessant. kan jij me iemand doorverwijzen? groetjes
|
|
Veroniek
|
16-2-2007 18:10:01
Hoi
Ik ben ook van Oost-Vlaanderen en diegene die dit bij mij komt doen is Sylvie (uit Lochristi), ik weet nog niet hoe het zal verlopen bij die persoon. Ik had gebeld naar de hoofdzetel en gevraagd of ze me iemand konden aanraden en zij kwam naar boven. Ik heb wel enkel haar GSM-nr, 0472/99 41 54.
Ook heb ik nog de gegevens van een andere mevrouw, maar ik had alles al vastgelegd bij Sylvie... Dit is van Barbara Miculin, barbara.miculin@emyl.be of 0477/86 24 56.
Veel succes!
Groetjes Veroniek 20 07 2007
|
|
Suzanne
4-5-2007
|
16-2-2007 18:47:40
Mijn toekomstige schoonmoeder is goed... Ze doet ook make up bij grote toneelvoorstellingen... En ze zal de mijne dus ook doen: make up en haar opsteken... Ze is van Laarne... Mail me maar als je haar gegevens wil ;-)
Groetjes,
Suus 4 mei
|
|
Tine
14-7-2007
|
19-2-2007 16:59:46
Hallo, wij trouwen op dezelfde dag, zo grappig! Ik veronderstel dat je iemand hebt waar je bijgaat voor je epilaties en zo, en voor manicure en pedicure vooraf, normaalgezien is die persoon ook heel goed geschikt om je make-up te doen. Ze kennen je normaalgezien al een beetje en kunnen zo je make-up daaraan afstellen. Geniet van je mooiste dag, en laat ons samen duimen voor mooi weer!!! groetjes
|
|
marleen
22-4-2006
|
22-2-2007 9:26:32
Hallo,
Ik ben Marleen en ben demonstratrice van Mylène. Indien u meer uitleg wenst ivm de bruidsmake-up kunt u mij mailen op marleen@lokersebc.be
Groetjes,
Marleen
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|