Nu Online
Momenteel zijn er 607 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

auto

16-2-2007 15:04:53
hallo,

Wij zijn nog op zoek naar een mini cooper cabrio om ons naar het gemeentehuis en de kerk te rijden. Eventueel nog enkele coopers om de familie in te vervoeren.
Voor een schappelijk prijsje

wie kan ons helpen

Anja
20-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 641

Veroniek

Meld misbruik16-2-2007 15:54:30

Hoi Anja

Wij zijn ook op zoek naar deze auto's of VW kevertjes...
Heb hier al eens gelezen dat je naar het forum moet gaan, maar ik vind dat forum niet!

Wij hebben gekeken voor een limo en een bus (maar geen speciale zoiets gelijk De Durme)

1 Die limo sprak ons aan. 't Is 300,00 voor 4 uur en er konden 8 mensen in (wij, onze getuigen & onze ouders) voor de rest van de suite gingen we dan een auto gebruiken van de familie. Iemand die een gezinsauto heeft voor 8 personen, dan gingen we wel met een probleem zitten voor de 3 bruidskindjes. Die gingen we dan even op de schoot van iemand zetten...
2 De bus sprak ons ook aan. Het is een bus voor 33 personen en had het originele idee om de mensen naar huis te brengen... Maar dat ging ons 636,00 euro kosten en zonder het naar huis brengen was het 424,00 euro.

Ben dus nu nog eens aan het kijken om voor iedereen van de suite (per gezin/koppel) een vervoermiddel + chauffeur te voorzien en wat het kost. Maar aangezien ik het forum niet vind...

Hopelijk krijg je reacties, zodat ik ook kan verder kijken...

Succes!
Groetjes
Veroniek
20 07 2007

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik16-2-2007 17:08:24

Hi Veroniek,

Op volgende site kan je het forum van Volkswagen terugvinden.
http://www.flat4free.be/forum/
Of je raakt er ook op via www.keverclub.be en daar kan je dan doorklikken naar het forum.

Voor mini heb ik ook geïnformeerd op hun forum, www.miniclubofbelgium.be

Ik heb persoonlijk ondervonden dat het makkelijker is om aan kevertjes te raken dan aan minitjes, dit vooral omdat de eigenaars toch meestal liever zelf met hun auto's rijden. (wij hebben 1 kevertje en 2 Sambabusjes)

Een mini cabrio kan je eventueel ook huren bij Dockx.

Veel succes met jullie zoektocht,

Groetjes,
Véro

bieke
18-5-2007
 Meld misbruik16-2-2007 17:37:14

hey Véronique,

mag ik eens vragen wat jullie voor die kever cabrio moeten betalen bij die mensen?

groetjes
Bieke
180507

Véronique
16-6-2007
 Meld misbruik16-2-2007 19:53:52

@Bieke,

Wij betalen voor de kever €25/uur. Ze vragen wel €50 voor de benzine en het schoonmaken van de auto. (onbeperkt aantal km.)
Normaal vragen ze iets meer maar omdat we ook de 2 busjes bij hen huren is het iets goedkoper.

Sommige keverchauffeurs willen ook wel gratis rijden. Ik had ook geïnformeerd bij de new beetle club maar die site weet ik niet meer.

Groetjes,
Véro

Lien

Meld misbruik19-2-2007 14:00:45

heb je al eens in een Mini gezeten ?

dat in combinatie met een kleed + hoepelrok is niet vanzelfsprekend denk ik...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...