Terug naar overzicht
Dag Isabelle,ik kan als professioneel muzikante zorgen voor een hartverwarmende muzikale omlijsting. Contacteer me voor meer info gerust via tantrijn@hotmail.com.Je kan ook vele reacties lezen in mijn gastenboek hier.Groetjes,Sanderijn
Beste Isabelle, Is dat dan ook wat jullie zelf willen of is dat nog bespreekbaar met die pastoor???Vind het zelf precies raar dat een pastoor dat oplegt aan een koppel....Just my opinion...MvgPascal...
Even verrast als Pascal...Je behoort tot die religie of kiest om er toe te behoren en dus ook voor zo'n ceremonie. Maar, behalve het feit dat de pastoor een staatsloon krijgt rekent hij ook nog wel een commissie of ereloon (ik kon even niet op het juiste woord komen) voor de prestatie. Heeft hij ook nog te 'willen'...?Aan de andere kant is live muziek wel gepast in gelijk welke ceremonie. De akkoestiek van een kerkgebouw is wel meestal niet gemakkelijk. En als je gewone muziek laat weergeven, wees voorzichtig. Pastoors zijn daar niet zo handig in. Eentje die ik ken haalt er de koster bij met een boombox. Het moet op CD staan en die koster kan nog niet op tijd afdrukken om te stoppen voor een volgende nummer start.Veel succes. :-)
HalloHet is helemaal niet bespreekbaar met de pastoor. Hij wil helemaal geen muziek op cd.Het moet live muziek zijn.Nu vind ik ook zelf wel dat het mooier klinkt maar het was toch even verschieten toen we dit te horen kregen.Groeten
Ik vind live muziek bij ceremonie onmisbaar. Een ieder die meerdere ceremonies heeft meegemaakt zal beamen dat een lied via spotify of cd vrijwel altijd de mist in gaat en stuntelig is. Het starten en stoppen gaat nooit precies goed op de timing van wat er gaande is en dingen zijn niet exact te plannen. Ik snap wel waarom die pastoor dat zegt.Wij hadden een pianist die alles perfect heeft opgevangen. Onze binnenkomst duurde wel 7 minuten en hij speelde de overgang toen mijn vrouw binnenkwam precies op het juiste moment.